Mijn duimen draaien hier en ik heb een kaarsje voor ze aangestoken. Spannende twee weken... Hebben ze het derde emmietje nog kunnen invriezen trouwens? Wens ze succes! Liefs, Josien
Het is ze gegunt, regelmatig een traantje bij hun verhaal weggepinkt zal ook aan ze denken komende weken...
Wauw, twee teruggeplaatst! Vorig jaar was 28 feb mijn testdatum.... Ik hoop zo voor ze dat zij volgend jaar met een glimlach terug kunnen kijken op begin 2008! Heel veel succes Olof en Fanny! Ik weet hoe vreslijk die wachtweken zijn.... Ik hoop dat jullie je zinnen een beetje kunnen verzetten (hoe onmogelijk dat eigenlijk ook is). Toi toi toi! Elmo
spannend ruby ..ik las dit berichtje en kreeg direct kippevel .....wat gaaf zeg dat ze nog een poging doen ! hoop dat dit een geslaagde kans voor ze is !
mijn zus heeft gister en vandaag met benauwdheidsklachten in het ziekenhuis gelegen. vandaag mocht ze weer naar huis. gelukkig geen overstimulatie net als de vorige keer. mijn duimen zijn blauw van het duimen en de kaarsjes branden hier overuren. dank jewel iedereen die mee duimt.
Lieve Fanny en Olof, Ik wens jullie veel succes, en ik bid dat het jullie is gegund. In onze familie is ook een stel 3 jaar bezig. Ze hebben nu nog 2 kansen ICSI, de 1e keer hebben ze IVF gedaan;er waren 18 eicellen, zaad was goed ,maar er was helaas geen enkele bevruchting. De zaadcellen konden niet naar binnen de eicel in. De dokter staat voor een raadsel. We hopen dat het goed gaat komen. Liefs Mensi.
Oh hier blijven de duimen ook draaien... Ik gun het ze zo enorm! Deze week extra kaarsje branden voor ze!
Nogmaals: Ontzettend veel succes in deze mega moeilijke wachtweken! Wij vonden de weken na een tp ook altijd het meest vermoeiend spannend. Je kan het niet uit je hoofd zetten maar zou er zo graag even 5 min. niet aan denken.... Ik duim voor jullie! Elmo