Redelijk brekend nieuws. Op Aruba zou zojuist een stoffelijk overschot gevonden dat zou toebehoren aan Natalee Holoway. De berichten spreken elkaar overigens een beetje tegen. Zo spreekt een bron dat het lichaam al geborgen is, terwijl justitie in Aruba slechts bevestigt dat er op dit moment met een speurhond op een bepaalde plek wordt gezocht. Het zou een einde maken aan het inmiddels 4 jaar durende mysterie in deze geruchtmakende verdwijningszaak, waar Joran van der Sloot nog altijd te boek staat als hoofdverdachte. Nu het lichaam is gevonden, zou DNA-onderzoek snel duidelijk kunnen maken of Joran daadwerkelijk gelinkt kan worden aan de destijds 18-jarige Amerikaanse uit Alabama.
http://www.nu.nl/algemeen/1936279/licha ... onden.html dat zou "fijn" zijn voor de nabestaanden zeg. eindelijk afsluiting...
Na 4 jaar nog DNA kunnen vinden van dhr. Van der Sloot? Is dat niet wat optimistisch? Hoeveel is er nog over van zo een stoffelijk overschot na 4 jaar? Dat vraag ik me dan meteen af... Maar het zou wel super zijn voor de ouders van Natalee... Dan kunnen ze het afsluiten!
Ik hoop zo ontzettend voor de nabestaanden dat het lichaam van Natalee gevonden wordt.... Alleen: mijn vader is brandweerman en moet soms ook mensen die verdronken zijn uit het water opduiken. Als ik af en toe van hem hoor hoe hij die mensen aantreft, dan kan ik me niet voorstellen dat er na 4 jaar nog iets over is van het lichaam........