fans....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lieniej, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Daar ben ik het tot op zekere hoogte mee eens. Feit blijft toch dat je jezelf hebt aangemeld voor het programma. Erg jammer dat er dan van oprechtheid wel weer misbruik wordt gemaakt vanwege kijkcijfers... Tja..

Meid ik hoop dat je hartstikke gelukkig bent en geweldig dat je een meet en greet hebt gewonnen.

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Tjongejonge, wat een waardeoordelen allemaal :rolleyes:

@tijdelijk: Ik begrijp dat je hier van alles wilt uitleggen en toelichten. Maar als iemand een bepaald beeld van je heeft zal dat niet snel veranderen. Zonde dus van je tijd en energie. Die kun je beter steken in K3! Vind het leuk voor je dat je een greet & meet hebt gewonnen.

3. Niet meer actief

Ja dat is misschien wel zo al is het beeld nu duidelijk positiever dan aan het begin van het topic. De achterliggende informatie ontbreekt gewoon.

Op dit moment zijn oud klasgenoten van mij bezig foto's van mij met k3 te verspreiden, me daar belachelijk mee te maken en verspreiden ze de link van ons K3 forum overal. Daar ga ik verder niet op in, die zoeken het maar uit en zijn me niet waard.

Overigens ben ik de enige fan in het hele programma wat zichzelf NIET heeft aangemeld ;) ik ben benadert door de programmamakers via de K3 fanclub. En zo is dat balletje gaan rollen, en alles leek zo mooi.

4. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb een klasgenootje gehad die helemaal gek was op boyzone en dan in het speciaal op steve gately en zij was nog steeds helemaal gek van ze toen ze al 20 was geweest en nog steeds helemaal boyzone/westlife gek....loopt alle concerten af, heeft haar hele kamer in boyzone/westlife style en heeft geen vriendje/ze werkt wel maar al haar geld is gereserveerd voor die twee popgroepen.
    Ik was fan van Take That en nog steeds een beetje maar ik ben er wel uit gegroeid....

Het is gemakkelijk gezegd van ze heeft zichzelf aangemeld, als jij totaal niet weet wat er verwacht wordt op tv dan tja....zit je snel met de brokken...

Ze had alleen het contract wat beter kunnen doorlezen maar das achteraf gepraat...

Ik vind het ook bijzonder hoor....fan zijn van k3 maar goed, niet meer bijzonder dan je leven laten leiden door een andere groep/zanger/acteur of wat dan ook.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt.

En wat maakt het uit wat een ander er van denkt.

Daar heb ik me nog nooit druk om gemaakt.

Ik leef mijn eigen leven en als mensen dat raar vinden dan vinden ze dat maar lekker, :)

Zolang je er een ander niet kwaad mee doet! ;)

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik denk dat dat meer te maken heeft met het feit dat jij nu hebt gereageerd hoor..

Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje eh.. apart vind. Niet dat je fan bent van K3, maar wel hoe je jezelf verder profileert. De kamer, de staartjes, het dansen op kabouter Plop...
    Maargoed, ieder z'n meug, ik vond het in ieder geval vermakelijke tv!

Oh en dat je gepest wordt door klasgenoten, dat vind ik echt erg voor je. Pesten is vreselijk en dat verdient niemand, hoe anders je hobby/smaak/uiterlijk ook is.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Oja, die oudere man..daar kreeg ik ook een beetje een ongemakkelijk gevoel bij.

8. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik ben blij dat je het verhaal vertelt hebt want idd dat stukje met Plop werd ik echt opgefokt van. Ja weet ik veel dat jullie moesten gaan staan, wij zien dat en denken kijk die meiden dan dansen op die kindermuziek en de kids erachter zien niks.
    Buiten was er bijna ruzie was dat ook in scene gezet?

Maar ik blijf erbij, die kerel vind ik raar.

9. Niet meer actief

Anyway ik hou er even over op

Ik word zo belaagd dat ik t er allemaal even niet meer bij kan hebben.
    Negatieve reacties had ik verwacht, maar niet dat men overal zou inbreken om gegevens van me te stelen.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Een kerel...?
    volgens mij is dat op het moment geweest dat ik even naar het kleine kamertje ben geweest?
    kan iemand me vertellen over wat het precies gaat?
    of is het nou echt gewoon langs me heen gegaan :)

ow wacht ik kijk het wel even terug op het internet ;)

**EDIT**
    Hij doet het niet bij mij..

11. Agnes26

Agnes26 Lid

17 jul 2008
    53
    0
    0
    Ik vind het juist goed dat ze gewoon durven te gaan en niks aan trekken van sommige achterlijke ouders die daar staan!
    Laat iedereen gewoon in zijn waarde..

Liefs Agnes

12. Niet meer actief

Die ''kerel'' snap ik van dat jullie er een raar gevoel bij krijgen.
    Hij is gewoon smoorverliefd op Kathleen en steekt dat niet onder stoelen of banken. 1 ding weet ik wel: hij zou nooit een kind kwaad doen.

Het gaat hem puur en alleen om Kathleen en ook een beetje Kristel en Karen.
    Maar ik vind m zelf soms ook een beetje vreemd, er zitten soms ook maffe oudere fans bij. Die op K3 afstormen ofzo, van die mafketels, maarja dat is nou eenmaal gewoon zo.

Of die ruzie buiten in scene is gezet weet ik niet maar ik twijfel eraan. Ze schiet namelijk uit haar slof over iets wat nieteens aan de orde is want ik sta achteraan tegen een auto aan en dus helemaal niet voor kindjes wat zij dus aangeeft.

Ik had eerder in t programma aangegeven dat ouders ons niet begrijpen en soms gewoon een flinke lel verkopen alleen omdat we ouder zijn.

Kijk als een oudere fan voor een kind gaat staan vind ik t begrijpelijk dat iemand er wat van zegt, als een ouder voor mijn kop gaat staan zie ik ook niks meer en dan zeg ik er ook wat van, logisch.

Maar dat deden we helemaal niet, dus we hebben een beetje het idee dat naar aanleiding daarvan ze iemand in de gang 20 euro in de handen hebben geduwt om even stennis te gaan schoppen buiten, zodat ze die beelden hadden voor het programma.

13. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Ik heb het niet gezien, dus ik kan niet oordelen. Maar heb een voorstukje gezien dat de oudere meisjes gewoon buiten staan wachten en er ging me toch een moeder asociaal tegen tekeer, gewoon vreselijk... Ik vind trouwens dat iedereen zelf moet weten waar hij naar luisterd/fan van is. En is toch leuke versiering al die posters enzo in je kamer? Gewoon lekker fan blijven.

14. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik denk dat de meeste mensen het gewoon niet begrijpen omdat de meeste meiden van 20 andere intresses hebben , dan bijv. k3 .. Maar zolang je de kinderen gewoon voorlaat is er verder toch geen probleem lijkt mij ook al ga je staan , ik bedoel als het nou echt maar 1 liedje is dat je staat is dat nou ook weer geen ramp .. Vond die vrouw die buiten stond te schreeuwen tegen dat meisje met die staartjes verschrikkelijk , ik bedoel het is de bedoeling dat je als ouder het goede voorbeeld geeft maar dat was in hier dus ook niet het geval :rolleyes: wat een rotmens , die had van mij een stoot gehad , die aandacht trekker .. Die man vond ik ook vreemd maar volgens mij had die toch wel degelijk last van een verstandelijke beperking , dat kan niet anders !

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb het hele programma niet gezien en als ik t zo lees hier ben ik daar ook erg blij om.
    Hou niet van dat soort dingen waar mensen gewoon te kakken worden gezet, gaat puur alleen om de kijkcijfers en niet om de mensen achter het verhaal.

Vervelend ook dat jullie hiervoor min of meer ''misbruikt'' zijn.

Tuurlijk komt het een beetje raar over op mensen als daar volwassen mensen uit hun plaat gaan op K3, maar ach...ieder zijn smaak en passie!
    Komt gewoon omdat mensen vinden dat andere mensen moeten doen zoals het ''hoort'' volgens de samenleving.
    Jullie doen geen mens kwaad, dus waarom zo'n stennis schoppen.
    En dat er dan ook nog mensen zijn die gegevens van je gaan misbruiken voor treiterijen, echt waar hoe idioot kun je zijn. Zegt meer over hun als over jullie. Vind het echt gewoon schandalig

En sommige ouders sporen gewoon niet! Die denken alleen maar aan zichzelf en dat hun kind het leukste/beste/belangrijkste is.
    Net als die achterlijke ouders soms langs een voetbalveld!

16. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Er zullen vast wel meer volwassenen zijn die fan zijn van K3 of een ander soort groepje, alleen durven ze daar niet voor uit te komen omdat het idd niet 'hoort'. Deze meiden doen dat wel, en dat vind ik toch wel moed hebben!

17. Niet meer actief

bedankt!

En oudere K3 fans genoeg ;) een heel forum vol.

Maar we hebben daar een registratiestop nu omdat we ontzettend werden lastig gevallen. Nouja IK werd lastiggevallen maar daar hebben de andere leden ook last van.

Op een ander baby forum dachten ze er trouwens net zo over als hier in t begin maar k heb geen zin meer om mezelf te verdedigen.

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Je hoeft jezelf ook helemaal niet te verdedigen meid ;)
    Lekker blijven genieten van hun muziek, en doe lekker je ding!

19. Niet meer actief

Dat doe ik ook wel ;)maar stel dat je 1 van die ouders tegenkomt bij een K3 show. Wat zal er dan gebeuren denk je?
    Ik heb nu op voorhand al de naam, ok ik kan het tegendeel bewijzen omdat ik altijd blijf zitten. Maar verder zal men toch meteen een oordeel hebben.

Geeft niet want meestal durven ze toch niks te zeggen als ze eenmaal voor je neus staan. Het enige wat je dan kan doen is gewoon je normaal gedragen, en bewijzen dat je niet achterlijk bent.

20. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Nou, Tijdelijk, wel fijn dat je in hoogst eigen persoon ook nog even gereageerd hebt! Het meest genante deel was dat jullie daar vooraan stonden te dansen op kabouter Plop. Dat dat in scene is gezet en jullie de rest van de show zaten en de kindertjes juist voor lieten gaan maakt het wel een heel ander verhaal.

Deel Deze Pagina