fans....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lieniej, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dat het voor kleuters is , daar is een aantal keer al het tegendeel van bewezen.

Om je vraag te beantwoorden. Er zijn een aantal opmerkingen, maar ze maken mij vooral af.
    Mijn buuf vind het allemaal geweldig maarja die snapt ook niks van internet dus ziet de reacies niet. M'n broertje heb k nog niks van gehoord.

En nu vind mn moeder dat ik moet stoppen met reageren omdat ik er al vanaf vanmorgen mee bezig ben.
    Als je me de grond in wilt trappen moet je dat vooral doen, hoop dat je er veel plezier in hebt. En dat geld voor iedereen die daar zin in heeft.

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee hoor :D

de mijne vinden ali b en yesser nou eenmaal geweldig dus dat luisteren ze graag.maar als ze over 10 jaar daar nog steeds naar luisteren en geen behoefte aan vriendinnetjes krijgen krab ik me toch wel achter mijn oren.,

3. Roanne

Roanne Lid

10 feb 2009
    78
    0
    0
    Down South
    En wat doe je dan Ruby? Je kunt het hem dan toch moeilijk verbieden lijkt me? Dat je je achter je oren krabt kan ik snappen (dat zou ik namelijk nu al hebben :)..geintje he? ;) ). Ik ben daar oprecht benieuwd naar wat je in zo'n geval zou doen.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ehhh...ok...

Anyway, ik ga mijn bed in.

"discussieer" ze nog ;)

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik denk dat je het een beetje kortzichtig opneemt.niemand wil je de grond in trappen jij ziet dat zo.

en je lijkt me een geweldige kleuterleidster,maar als mijn zoon met een meid als jou thuis kwam......denk ik dat dat niet helemaal goed komt.

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Waar trap ik jou de grond in dan?

Luister nou eens, je bent 20 jaar dus geen klein kind meer. Je zegt aan de ene kant: ik ben K3 fan en ik ben wie ik ben en ze accepteren me maar. Dat is een prima houding, maar je weet zelf ook wel dat op het moment dat je gedrag vertoont wat gewoon afwijkt van de gemiddelde maatschappelijke norm (dus je kleedt in knalroze K3 crocs, fanshirt, pipi staartjes met K3 speldjes en in een volle zaal met kleuters als volwassene je gedraagt als een kleuter) dat je reakties kúnt verwachten. Zowel positief als negatief. En ga dan niet het slachtoffer uithangen. Natuurlijk, de extreme reakties met bedreigingen gaan te ver, maar als jij je K3 obsessie wilt uiten en uitdragen terwijl je zelf best weet dat het niet helemaal maatschappelijk geaccepteerd is, dan moet je ook kunnen accepteren dat mensen het niet met je eens zijn en jouw gedrag vreemd vinden. Je bent 20, kleedt je en gedraagt je als een kleuter, maar er mag niet gezegd worden dat dat raar is?

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En nu is het topic verzand in een spelletje wie het laatste woord kan hebben...

Heel jammer, maar nu ben ik het die het laatste woord heeft.
    Topic op slot.

Groet van Kiki
    Moderator

Deel Deze Pagina