Ik ken een meisje die precies dezelfde type was. Zij had op haar 24-ste een GTST-kamer. Met dekbedovertrek van Arnie , kussens, posters, videobanden enz. Nu is ze 34, en eigenlijk nog in dezelfde fase, heeft volgens mij nog nooit een vriend gehad (goh )
Shit vergeten te kijken!!! Heb het vorig jaar ook gezien..idd met die K3 chick whaha Dacht gisteren nog niet vergeten.. Kan ik het online ergens terug kijken??
Toch eigenlijk wel heel erg triest.... wat zouden leeftijdgenootjes van haar vinden? (voel me al oud met 32 )
ooh ja die k3meid.. vind zulke mensen serieus eng. Ook met zo'n hele groep gekken idd bij de Ahoy.. gestoord gewoon.
Ik vraag me wel eens serieus af hoe die artiesten nou met zulke mensen omgaan en hoe ze er echt over denken... Dus als deze "fans" niet in de buurt zijn???? Ook vraag me ik af of dit soort mensen geen hulp nodig hebben... En dat meen ik serieus he...
Die artiesten zijn blij dat die fans geld in het laadtje brengen denk ik. Is maar goed dat ik nooit artiest ben geworden....
Dat bedoel ik... En ik denk dan altijd dat zo een artiest ze achter de schermen... binnen de 4 muren van hun veilige huis, gigantisch in de maling zitten te nemen.... Zielig vind ik dat voor zulke mensen. Ze besteden al hun geld eraan... hun hele sociale leven is eraan... En door wie wordt het echt gewaardeerd? Ik vraag het me af...
Ik vind het persoonlijk absoluut niet zielig, ze doen het zelf! Wie bedenkt nou op haar 20ste, goh die K3, dat zijn nou de meiden waar ik helemaal gek van ben, en ik hoef helemaal niet naar een club of een disco, ik ga lekker met de 5-jarigen rondhuppelen in Ahoy
weet iemand toevallig of hier een betere versie van is? Of waar ik de hh ergens kan vinden wil het echt graag terug kijken..
Ik ben het niet met je eens dat deze mensen het zelf doen... Ik denk echt dat ze geestelijke hulp nodig hebben... Sorry hoor...
@umm dat is van seizoen 1 toch dat is toch niet dit seizoen? Ach kom op die mensen sporen gewoon niet hoor. Die vind ik ook niet zielig
hahaha ja wel joh die mensen moeten echt wel even in therapie kom op Thomas freakin bergen... Maar zijn het allemaal herhalingen dan die ze uitzenden?? Die reacties ook op dumpert wat een gillers haha
Tja.. wat is verkeerd he... Ik heb het ook niet over de smaak... Ik heb het erover dat je wat verder kijkt dan dat... Ik vind ook bepaalde liedjes van K3 heel erg leuk.... maar het gedrag wat zo iemand erbij vertoont als dat bewuste meisje.. daar mag je toch echt je vraagtekens bij zetten... Dat is echt niet alleen maar een "verkeerde muzieksmaak"....
Ik denk dat Adi dat ook sarcatisch bedoelde (correct me if I'm wrong) Ach dit is typisch SBS leedvermaak televisie makkelijk scoren noemen ze dat ook wel! Vorig jaar is er ook al zo een discussie geweest over die K3 chick... werd kapot hard uitgelachen ofzo ergens op een ander forum. ontopic die vrouw doet net of ze hem persoonlijk kent op het einde whahaha ik ging helemaal stuk hier...