Oooh dat denk ik ook... Alleen weet je wat het is... en noem mij dan maar saai of wat dan ook... maar ik hou niet zo van leedvermaak... En SBS6 is ook inderdaad in heel veel gevallen niet mijn zender... Hart van Nederland kijk ik er wel.. maar verder... Er zijn zenders waarbij er toch een iets hoger iq verwacht wordt van de kijker denk ik dan maar... (en dit bedoel ik niet verkeerd naar de lezers hier toe)
nou ik denk dat half nederland dat denkt hoor ik vind het een vreselijke zender. Mijn schoonzus noemt het een Patat zender hahaha en iemand hier had het al een campingzender genoemd...
Ik geef je helemaal gelijk hoor!!! Alleen heb ik over dat meisje een andere mening. Maar SBS6 als zender komt ook mijn neus uit, ik vind het een hopeloze trash-zender, en ze profileren zich ook op die manier. Alleen dat zelf-verheerlijking BAH (kots kots) Oh, en als ik naar vermaak-tv kijk, zet ik mijn IQ uit
helemaal mee eens hoor. hoe ze praten over flopstars en die mysterie guests en al die zooi bah... maar goed dit vind ik gewoon wel lachen mn vriend zei hey zet nog es zo'n aflevering op hhahahah
Ik ga mijn bed opzoeken... dat vind ik een zeer verstandig en wijs plan... Mijn vriend is net een half uurtje thuis en vindt dat ook een strak plan! Straks om 06.00 uur is het weer dag voor hem... Zucht... Het fenomeen "tijd" moesten ze ook eens afschaffen... Welterusten allemaal!
Ik bedoel het volgende absoluut niet beledigend of wat dan ook. Maar dit soort mensen, je ziet ze bijvoorbeeld ook bij Popstars of het beste Idee of noem maar op, daar is gewoon IETS mee. Ik denk altijd dat ze niet verstandelijk gehandicapt zijn maar toch is er iets "mis". Een heel laag iq? Een ander milieu? Ik snap er helemaal niks van. Vind ze zo raar en anders. Wat zou dat toch zijn? Wederom ik bedoel dat niet gemeen, het zullen heel aardige mensen zijn en niks persoonlijk tegen die mensen ofzo!! Die mensen zijn echt niet helemaal in orde hoor!!!
Ik vind dat ook helemaal niks, zoiets als popstars enz... Ik kijk alleen maar hart van nederland 's morgens voordat ik naar me werk ga, maar voor de rest kijk ik er echt neit naar...
Ben blij dat jullie er ookal op reageren, wat een kansloze mensen gister in die uitzending, kreeg echt plaatsvervangende schaamte...en dan nog uitgebreid kleding uitkiezen voor die avond, alsof het uitmaakt wat dat mens aan heeft.....Jjjjjek!
Hart van nederland is ook leedvermaak. Elke dag is er wel een kat vermist of een scootmobiel gejat. En de volgende dag zijn er wel weer weldoeners die een niet scootmobiel of kat kopen. Dat programma van beau en marc marie. Ook gejat van Paul de leeuw. Ach dat programma fans is dan nog orgineel (volgens mij) en daar kan ik dan wel om lachen.
zo kleine meid gaat zo naar bed voor haar middagslaapje mama zo op de bank uitzending gemist inschakelen kopje warme chocolademelk met slagroom erbij. voetjes op tafel en lachen maar!
haha ja ik heb me doodgelachen om dat mens prachtig!!! ik heb gister zeker gekeken vind het een heel goed programma. moets wel lchen hoe die groep vrouwen (en 1 man) op die andere vrouw reageerde die wel blij was dat anny schilder weer meezong.
Ik zag dat het Maandag 6 september om 22.00 uur: Lady Gaga op SBS6 Dat tieners zo doen ok begrijp ik wel maar als volwassen vrouw zo doen vind ik wel heel erg kinderachtig Je moet toch beter weten, dat ze voor alle fans tijd willen maken en niet alleen dezelfde