fantaseren over alle lekkere dingen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lellebel2, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
  2. mirna1984

mirna1984 Lid

10 jan 2013
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    Prosecco!!
    veel broodbeleg als salami, rauwe ham en rosbief!
    Biefstuk en filet american lust ik wel maar mis ik niet zo, eigenlijk

3. joske84

joske84 Lid

16 jan 2015
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er gelukkig weinig last van gehad.
    Gisteren een lunchafspraak met m'n zusje gemaakt voor morgen (natuurlijk ovb) en ik heb ineens zo'n zin in een heerlijk broodje gerookte zalm met roomkaas.

4. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt wat iemand hier zegt over rauw rood vlees zoals carpaccio en biefstuk. advies van het voedingscentrum is aangepast: 2 dagen in de vriezer op -18 en dan mag het wel! Alleen weet je dat in een restaurant niet. Thuis natuurlijk wel!

5. netmah

netmah Actief lid

12 nov 2015
    100
    6
    18
    Ik heb vooral zin in drop en ivm met gevoeligheid voor een hoge bloeddruk mag ik die niet hebben. Voor de rest mis ik het drinken van een borreltje (kruidenbitter vaak) met mijn vader. Was iets van ons samen en dat mag nu even niet.

Verder mis ik de kroketten, die worden niet verkocht in Duitsland :(

6. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ja klopt, maar onze dochter heeft vrij lang geclusterd 's avonds. En voordat wij naar bed gingen, kreeg ze ook nog een voeding. Dus dan zat drinken er niet echt in. Heeft hier echt even geduurd voordat ik een glaasje wijn kon drinken.

7. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rauwe ham mag wel, want rauwe ham zoals wij die hier kennen is alles behalve rauw. Ik zou geen rauwe ham bij de boer in Italië eten, maar wat je hier bij de slager en in de super koopt kan prima.

8. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    En ik las hier ergens cakebeslag: ik moet echt oppassen dat ik daar niet wat van snoep. Kan ik normaal gesproken niet weerstaan :D.

En ik vind uit eten gaan ook minder leuk. Je kan van alles afstrepen of moet je vlees helemaal doorbakken bestellen, wat ik toch minder lekker vind.

9. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Wie o wie vind het leuk om een bakje vegetarische fillet american te kopen en ons te vertellen hoe lekker (of vies) dat wel niet smaakt! :D:D:D.

Carpaccio heb ik ook gewoon gegeten uit de vriezer en smaakte prima :p Alleen fillet uit de vriezer lijkt me niet wat :(
    Salami mag hier ook gewoon. Milkshakes maken wij hier ook zelf mmmm :p
    En ik haal verse warm gerookte zalm bij de visboer :).

Cakebeslag mag toch niet vanwege de rauwe eieren:) of hebben jullie andere reden :(

10. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een goede sterke borrel met veel ijs heb ik heel enkelt wel erg zin in, met de feestdagen vond ik het het best wel een beetje jammer.

11. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Haha oeps :D
    Ik wist niet dat salami niet mocht, eergisteren nog gehad...

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Verse gerookte zalm van de visboer mag je gewoon eten hoor! De vacuüm verpakte varianten moet je vermijden 😉

13. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Mag je geen milkshake???

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Een glas koude droge witte wijn. *kwijl*

15. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Ik eet geen vlees, drink geen alcohol.. Mis dat dus allemaal niet.
    Voor de personen die zich af vroegen hoe vegetarische filet smaakt; die van de AH/Tivall vind ik het beste smaken. Heb eens andere op en die leek er alleen op, smaakte naar wortelen.. Die van tivall is lekker gekruid. Maar na 9 jaar vleesvervangers eten is mijn oordeel misschien niet helemaal objectief. Maar het is niet duur, en het proberen waard, toch?

16. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Mag je geen cakebeslag? Ik had juist zo'n zin om cake te bakken in de komende weken dat ik wachten moet. Maar eigenlijk alleen omdat ik op de één of andere manier zin heb om te snoepen van het beslag. :)

Wat ik echt echt mis is Sushi. Er zit hier een sushi zaak in de buurt die zo'n enorm lekkere sushi rol maakt, daar snak ik echt naar haha.

Verder mis ik;

- Filet americain
    - Half doorbakken biefstuk
    - Redbull (zo slecht, i know)
    - Glas koude zoete witte wijn, mmm
    - Oh en had ik al Sushi gezegd? ;)

Deel Deze Pagina