Hallo allemaal Ik vind lou /loe eigenlijk heel leuk, voor zowel jongen als meisje. Maar ik twijfel heel erg omdat ik alleen een oude man ken die zo heet en die associatie erbij heb. Vinden jullie die naam ook bij een kind passen? Leuker als lou of loe? Leuker voor jongen of meisje? Mijn man zegt dat t klinkt alsof t niet af is, die vindt Loek bijv leuker. Wat vinden jullie?
Loe vind ik inderdaad onaf, dan mis ik een k. Bij Lou heb ik dat niet al vind ik het wel meer een afkorting dan een naam en zou ik Marlou of Milou volledig en dan met roepnaam Lou leuker vinden. Ik vind het wel echt een naam voor een kind, kan me er geen oma bij voorstellen . Ik vind het ook niet leuk voor een jongen trouwens. Enkel voor een meisje.
Maloe vind ik dan leuker voor een meisje dan kan je haar altijd loe noemen. . Voor een jongen vind ik t niks.. louis misschien en dan lou noemen?
kindje op jaim dr school waar ze tijdelijk zat, heette een kindje lou-lou. (loeloe) vond het wel leuk
Ik had vroeger op de basisschool een Loulou en vond dat altijd zo zielig, vond het een verschrikkelijke naam en ze werd er ook regelmatig mee gepest. Vind de naam Lou ook niet zo mooi. Zou dan inderdaad een naam als Milou nemen en die afkorten naar Lou.
Ik vind Lou erg leuk voor een meisje, lekker pittig! Voor een jongetje vind ik het niet leuk en zou ik eerder gaan voor Loek.
ik vind het ook niet mooi klinken... misschien als babytje leuk maar niet als ze 15-20 jaar zijn... en loulou is leuk voor de hond denk ik... zou ook voor marlou,milou of loek gaan ofzo
Zoals sommige anderen ook al zeiden.. ook ik zou voor een langere naam gaan en dan als soort van koosnaam Lou gebruiken.. denk aan Luana, Lupita, Louise, Philou etc
Al bedankt voor de reacties! Lou lou vind ik dan echt vreselijk, sorry. Milou etc is inderdaad langer maar vind ik niet mooi, ging echt om lou. Maar begrijp dat velen t echt onaf vinden. Zal t nog eens overdenken.
Mijn dochtertje heet Lou en het past ook echt bij haar. Echt heel veel leuke reacties op de naam gehad. En waarom milou of malou doen als het toch afgekort gaat worden..