Fantaseren... wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by beauty2012, Oct 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Ik wil je een dikke digitale knuffel geven.. ;)
    Het is echt verdrietig als het niet lukt...

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Knuff!!

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Wel door de amerikaanse we're pregnant hele leuke ideeen opgedaan!! Nu fingers crossed, voor iedereen !!

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    TempusFugit: sterkte! wat heftig zeg...:(

En voor de anderen ook veel succes! Zullen we elkaar op de hoogte houden?
    Ik kan zondag testen. Heb wel een test die 4 dagen van te voren al positief kan testen dus ik weet nog niet of ik m eerder zal doen...

5. miekje1991

miekje1991 Actief lid

Aug 8, 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar al deze verhalen. Ook het surfen op dit forum werkt erg verslavend. Wat heftig dat het al zo lang duurt en het fantaserend us ook naar daar de achtergrond is gegaan TempusFugit! Heel veel sterkte en hopelijk mag het bij jullie snel zo ver zijn nu.
    Het fantaseren begint bij mij meestal na mijn eisprong omdat ik er dan meer aan denk. Daarvoor kan ik het beter loslaten. Wij hebben ook al namen al is de jongensnaam nog niet helemaal zeker. Pas heb ik voor mijn man alvast een slabbetje gekocht met de liefste papa. Vond het zo schattig! Die ligt nu te wachten tot het echt zover is. Sterkte allemaal met wachten

6. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ja ik fantaseer hier ontzettend vaak over! Inderdaad hoe ik het zou vertellen. Ik heb de wildste ideeën daarover haha. Maar waarschijnlijk als het eindelijk zover is kan ik het niet voor me houden en gooi ik het er uit. Mezelf kennende.
    Ik ben wel toe aan het echte werk in plaats van fantasie! pff

7. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

Apr 29, 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een hele grote fantast! Mama worden is mijn droom, ik ben zo blij dat we er nu echt voor gaan!
    Ik weet niet eens hoe het is om zo'n klein humptiedumptie in huis te hebben maar ik mis het!!!
    Kan niet wachten tot de dag dat ik een positieve test in mijn handen heb, die kritieke weken voorbij zijn.. En je echt kunt genieten van je zwangerschap.
    Ik heb een shirt gekocht met de tekst Best uncle in the world!
    Die ga ik aan mijn broer geven en dan aan laten trekken tijdens een etentje met mijn familie.. Kijken wie het het eerst door heb ha ha!!
    Verslaafd aan pinterest, zwangerschapskleding, babykamers, zwangerschapsfotografie, newbornfotografie......

8. imoan78

imoan78 Actief lid

Jul 6, 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Inderdaad nu met de Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht denk ik er wel iets meer aan. Leuke pakjes voor iedereen, spenen ofzo. Of als dit te vroeg is een maand later met mijn verjaardag, twee maanden later met de verjaardag van onze dochter, dan pasen, ga zo maar door eigenlijk. Er is steeds wel een speciaal iets te vinden om een eventuele zwangerschap mee te delen

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Ja idd bij mij is de druk nu nog hoger omdat de feestdagen eraan komen en dan is het extra leuk om te vertellen;)
    Maar de teleurstelling als de ongesteldheid doorbreekt is dan denk ik ook extra groot vrees ik;)

10. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ik hou van fantaseren hierover :D

Heb al verschillende manieren bedacht om het op facebook te zetten bv. Wippertje kopen, allebei de katten er even in laten zitten. Snel foto maken en dan op fb de foto's plaatsen met tekst erbij. De katten denken dat ze een nieuw stoeltje hebben, helaas is deze niet voor hun. Echt heul erg :p

Of idd hoe ik het aan mijn ouders ga vertellen. Op pinterest kan je ook hele leuke ideetjes vinden trouwens. Dacht om een slabbetje te kopen met: Ik heb de leukste oma/opa en die dan in een pakketje te versturen. Maar ja ik denk eignelijk dat ik het niet voor me kan houden en gewoon bel :D

En verder veel aan t fantaseren over de toekomst. Ik vind het gewoon ook zo'n raar idee dat ik volgend jaar al mamma kan zijn. Kan me er niets bij voorstellen. Is allemaal nog zo abstract.

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Hihi:D
    Mijn ideetje (gejat van filmpje):
    shirtje met tekst: 'ik word grote zus' die bij ons dochtertje aantrekken en op visite gaan bij opa en oma en mijn broer en zus en schoonfamilie. Niks zeggen en dan kijken wie het als eerste door heeft:p

Bij ons dochtertje hadden we een lekkere taart gekocht voor mijn familie en schoonfamilie en gewoon verteld. Niet echt bijzonder dus;)

12. Carlie

Carlie Actief lid

Oct 12, 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeel herkenbaar! Ik kan er ook helemaal in opgaan. Als mijn man meedoet, is helemaal het einde zoek. Verschillende namen komen voorbij en ook de inrichting van de kinderkamer.

Hebben jullie soms ook ineens van die momenten dat het je benauwt? Ik kan ineens heel onzeker worden, maar dat is gelukkig maar van korte duur.

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hier nog 1 die loopt de fantaseren. Heb inmiddels al helemaal bedacht hoe we het tegen mijn schoonfamilie gaan vertellen. Ook zit ik al te bedenken hoe ik het op fb gaat zetten. Maar ja eerst maar eens positief testen natuurlijk

14. imoan78

imoan78 Actief lid

Jul 6, 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Soms moet je jezelf een beetje afremmen. Want inderdaad als de ongesteldheid komtdan valt het zo tegen.

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Ook zo leuk, een kadootje met kerst of sinterklaas, ee doos met roze en blauwe ballon met helium en aan t eind van t touwtje een echofoto, als opa of oma de doos opent...

Ach ja nog 2 wkn geduld

16. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ja herkenbaar. Dan denk ik: Pff ga ik het allemaal wel redden, gaat het me wel lukken en dan word ik erg onzeker. Maar dat is van korte duur en dan denk ik: Natuurlijk gaat het me wel lukken!!

17. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Die had ik idd ook voorbij zien komen op youtube:)

Je moet jezelf idd af en toe echt even afremmen;) Wat zou het fantastisch zijn als we binnenkort écht het grote nieuws mogen vertellen!!

Share This Page