Och wat een pupskes Ik heb ook een tijdje met cavia's gefokt, leuk om te zien dat ze meteen na de geboorte al helemaal af zijn, echt anders als een klein konijntje wat naakt word geboren. Heb de kleintjes ook voelen schoppen toen de moeder cavia zwanger was. Als ik die foto zie wil ik er ook wel weer een paar. Veel geluk met ze.
Ik vind cavia's eng. Als ze piepen lopen de rillingen over m'n rug. Ik ben ook zooo bang dat Kim een cavia wil. Want ik vind dat je van alle dieren moet houden, dus ook een cavia... (sorry, je zit hier waarschijnlijk helemaal niet op te wachten, maar ik wilde het toch wel graag kwijt)
mijn moeder was er ook altijd zo bang voor en noemde hem altijd Enge rat Om haar te pesten heb ik ooit eens sokken in elkaar gerold en deed ik net of het me cavia was en gooide ik hem bij der op schoot haha ze vloog 20 mtr de lucht in. tja moet ze me cavia maar geen rat noemen he
ahhh dat piepen is juist zo cool... kom je de kamer in en dan pieppppp pieppp pieppppp en fluiten als ze me met een plastic zakje horen. (denken ze dat ik groente voor ze pak) Cute!
Och wat schattig. Ik heb 2 punk cavia's ze zijn nog niet echt heel erg aanhankelijk maar super grappig en bijdehand Pinky en Loca heten ze. Je ziet ze in mijn album
Wat lieeeeef! Wij hebben zelf een cavia en een konijn in 1 kooi zitten (Ramses II en Nijnie), maar die kunnen helaas geen kleintjes samen maken....