Ben benieuwd naar bitten heb de eerste 2 binnen. Ken de boeken niet maar misschien ga ik die wel eens lezen.
Nja, ik dacht dat Klaus alleen maar in de eerste paar afleveringen zat om het verhaal van de grond te krijgen. Ook in de download dus.
Zijn er wel meer die er een paar keer tussen staan Zijn er trouwens meer die Lost Girl kijken of ben ik tot nu toe de enige?
Ik vond Grimm ook erg leuk vorig jaar. iemand enig idee of deze nog terug komt ? (zal wel weer niet ) Verder alle bovengenoemde ook we gezien of kijk ik nu. Daarbij vindt ik het ook leuk om via youtube bijvoorbeeld ghost adventures te kijken.
Ik sinds gisteren ook being human ontdekt. Had ik hier al een x voorbij zien komen. De amerikaanse variant. Heerlijke serie! Leuke vampier man. Jam jam jam
omdat de amerikanen weinig inspiratie hebben om nieuwe series te ontdekken die wel aanslaan...pikken ze ideeen van de engelsen (die trouwens vaak wel heel goede series maken!) Vandaar de 2 versies... Enneuh ze lijken weinig op elkaar, zelfs het verhaal is aangepast in veel afleveringen! waar het over gaat...een vampier een weerwolf en een geest leven in 1 huis en beleven vanalles....
Ik vind de US versie leuker moet ik zeggen. Misschien omdat ik die als eerste ben gaan kijken. Vandaag nieuwe aflevering van Teenwolf gekeken, die serie wordt met de week beter en beter!