Uhmm nou eigenlijk niet nee, heb die behoefte niet zo denk ik. ALS ik fantaseer dan is het over mijn eigen vent, en dat zal 2x per jaar zijn ofzo??
Ja hoor! Niks mis mee denk ik. Al fantaseer ik niet als ik met mijn man ben, dat is iets intiems waar ik niet bij wil en kan fantaseren. Maar in mijn (dag)dromen, sure!
Dan zal ik wel heel ongezond zijn maar nee eigenlijk niet.... Natuurlijk denk ik wel eens oh die George Clooney is wel een lekker hapje maar nee nog nooit over hem gefantaseerd dat ik sex met m zou hebben....
Dan ben ik net zo ongezond, ik heb dat ook totaal niet. En ook ik kijk wel eens naar andere mannen die ik best aantrekkelijk vind, maar heb nog nooit vervolgens over ze gefantaseerd.
na 8 jaar doe ik dat wel vaker hoor haha. vooral over collega's ! haha,is net leuk omdat je dan nog naar je werk gaat en denkt van 'ghihi je moest eens weten wat je gisteren gedaaaaaan hebt.!' en dan zit ik daar als een kip te grijnzen en vragen ze wat er scheelt...muahahaha ventje zal dat ook wel doen hoor! we zijn elkaars eersten dus we hebben nu eenmaal weinig ervaring met anderen dus fantaseren is erbij
nee noot eigenlijk, vroeger soms maar eigenlijk nooit over de daad. over mannen ook niet zo, wel een tijdje over britney haha maar nooit de daad
Euh.. Wel eens dat iemand me probeert te 'stelen' van vriendlief, maar niets met aanraken en al helemaal niet seksueel.. Maar vind seks sowieso een moeilijk iets, dus ja, wellicht daarom..
Haha Jep... wil niet zeggen dat ik niet van mijn mannetje hou want zou hem voor geen goud willen ruilen tegen iemand anders
oh ja hoor! in mn fantasietjes hebben ik al heel wat avonturen met Jensen Ackles beleeft! hahahaha! manlief zal het ook vast doen en maakt me niets uit! zolang het maar bij fantasie blijft, heb ik er geen moeite mee
Soms droom ik over een celebrity en dan ben ik ineens dagen van slag . Heel raar... Van de week droomde ik over Jan Kooyman. Ik vind 'm niet aantrekkelijk, maar ik had wel een soort verliefdheids-gevoel. En ook een keer over Jelle Brandt Corstius... Moet niet gekker worden .
Ja hoor, en vl doet dat vast ook wel. En hij weet van mij dat ik Johnny Depp wel errug lekker vind, vooral in de rol van Captain Jack. En ik zou niet willen dat die fantasie werkelijkheid werd, stel je voor het is een ei*el in bed hahahaha
Jawel, hoor. Gisteren zo 'n mooi exemplaar gezien, gespierde armen, strak lijf. Hmmmm. Lang leve de fantasie!