Kindvriendelijke camping in Zeeland. Alles kleinschalig. Mooie natuur speeltuin Moestuin, fruitbomen, diertjes,...
Londen! En dan daar gewoon werk zien te vinden, dat moet met onze banen niet al te ingewikkeld zijn. Alleen gaat dit nooit gebeuren want ik ben veel te gehecht aan onze families.
Wat mooi! Zo ‘ken’ ik mensen die een camping geopend hebben in Frankrijk waar je met een zorg intensief kind naar toe kan. Hebben ze van die bedkisten in een tent en ook dingen als een lift het zwembad in. Speciale animatie zodat de ouders eens zelf samen kunnen zwemmen of een spelletje kunnen doen samen. Heel goed doordacht is het, echt mooi!
Een warme plek, niet ver van zee, in de natuur. Met heuvels om me heen en sinaasappel en olijfbomen in de tuin en heel veel planten. Baan maakt me niks uit als ik daar maar kan wonen op die mooie plek. Wat een heerlijk topic dit
Alsin Montana de staat in de USA? Is echt countryfield toch? Mijn gebrachten gaan niet verder als in Jane & the Virgin haha
ook heel leuk. Wat voor stichting? Mijn vriend heeft een huisje op Aruba en ziet zichzelf er heel misschien wel wonen ipv in Nederland. Misschien mag ik wel mee alleen hou ik niet zo van dat warme weer.
Ik zou in Zuid Amerika gaan wonen en een micro krediet organisatie opzetten en de hele tijd door afgelegen gebieden trekken om kredieten te versterken aan achtergestelde vrouwen die ondernemen om in hun levensonderhoud te voorzien
Ja echt hè! We hebben een rondreis gedaan voor we kinderen hadden en ik zou graag terug willen. Maar het is zover weg haha
Yep daar. Weet niet precies waarom, ben wel een paar keer in Amerika geweest, maar daar nog nooit haha, maar wil er heel graag een keer naar toe, de natuur daar lijkt me prachtig.
Yellowstone national park ligt een stukje in Montana, daar ben ik geweest ooit, heel mooi en ruig! Ik hou daar ook wel van, maar om echt te wonen mag het van mij wat warmer zijn geloof ik.
Een vriendin van vroeger van mij woont nu al 3 jaar op Sint Maarten, volgens mij nog voor max 2 jaar en dan komen ze terug. Ze hebben het daar geweldig.
Oh wat gaaf! Voor werk dus? Wij hebbenner voor nu geen eind tijd aangehangen. Mijn dochter gaat na de zomer naar het voorgezet onderwijs. Ze gaat HAVO doen dus in ieder geval 5 jaar nog en dan kijken wij verder. Gaat zijn alleen naar NL om te studeren (knoop in mijn maag bij die gedachte) of gaan wij met zijn allen terug! Maar voor nu bevalt het eiland leven heel goed. Ze noemen het niet voor niets the friendly Island!
Ik zou in hartje Praag gaan wonen (weet al precies in welk wijkje) en eindeloos boeken schrijven. Als gids kleine groepjes de mooiste en onbekende plekjes van de stad laten zien zou ik ook heel leuk vinden maar dat is fysiek niet zo haalbaar ben ik bang. Man en kinderen hoeven niet perse mee trouwens
Griekenland, ik wil er wel een hotelletje runnen. Kleinschalig, met heerlijk ontbijt en avondeten als optie. En natuurlijk met een mooi zwembad.
Doe mij maar Aruba en dan eigenaresse van een hotel of B&B. Hele jaar door warm weer lijkt mij heerlijk.. denk alleen niet dat ik mijn man mee ga krijgen haha
Ik ga naar italie, en spreek dan natuurlijk vloeiend italiaans Daar ga ik boetseerles geven aan mensen en een mooie tuin houden. Ohja, en al mijn familie en vrienden emigreren natuurlijk met ons mee
Oh of bovenstaande in Costa rica of Thailand. In thailand ga ik ook nog iets met koken doen denk ik. Ha, heerlijk topic dit, ik ga vast heerlijk dromen