Ik zou trouwens na ons avontuur op de Antillen wel naar Zuid Spanje willen en een B&B willen starten op een leuk pittoresk leuk boerderijtje! De Spaanse Pyreneeën zijn trouwens ook goed!
nee zeker niet, minder gasten ook uiteraard maar wel meer tijd om verbeteringen te doen, heel erg leuk koffietentje in Sydney zou trouwens ook welkom zijn om te beginnen
Ow my! Ik zou naar een totaal andere cultuur willen gaan, die aardappelen hier heb ik wel gezien Maar mijn man is onderhand meer verliefd op mijn geboortegehucht dan op mij, dus wij komen nergens. Maar als ik echt mocht kiezen....dan 2 jaar Dubai ofzoiets. Eens kijken of ik mijn leven daar ook uit de grond kan krijgen. Ik gil altijd dat ik overal voet aan de grond kan krijgen, maar ik zou weleens willen zien of het echt zou lukken
Ik wil echt dolgraag naar Canada (mijn gezin ook), maar helaas zijn wij te oud om een permanent visum te krijgen en ook hebben wij geen beroep wat op "hun lijst van essentiele beroepen" staat. Mijn droom viel in duigen helaas toen ik daar achter kwam Nu blijft het dus bij dromen. En in mijn droom zal ik daar wonen en een Dutch B&B hebben.
Wij zouden een kneuterige camping met een klein zwembad en diertjes beginnen in Zuid-Franrijk/Spanje/Italie. Met een restaurantje of lunchroom. Waar het 's zomers lekker warm is en in de buurt van de zee. En dan in de wintermaanden terug naar Nederland. Als ik morgenochtend wakker wordt en vloeiend Frans/Spaans/Italiaans spreek, vertrekken we meteen
Mijn fantasie is werkelijkheid geworden. Ik hoef niet meer ergens anders naartoe te emigreren. We zijn wel van plan om ooit naar het platteland te verhuizen, en dan zoveel mogelijk zelfvoorzienend leven: homestead met eigen dieren, bomen en groenten etc. Maar dat is wel een langetermijn-plan.
Praag staat ook hoog op mijn "verlanglijstje", zo'n gave stad! Maar echt op 1 staat Zweden, ik weet alleen niet wat ik daar zou willen doen. Iets met toerisme trekt me niet echt. Ik wil gewoon een kantoorbaan oid, met genoeg vrije tijd, zodat ik uren buiten kan wandelen. En het liefst aan/vlakbij een meer wonen, zodat we elke dag kunnen suppen en in de winter kunnen schaatsen. Lijkt me heerlijk. Ik kan mijn baan vanuit Zweden doen en man mijn heeft ook al een keer een aanbod gekregen, maar de kinderen willen niet. Dus ook hier blijft het bij dromen.
Mijn man heeft ooit een baan aangeboden gekregen in Finland. Ben nog altijd blij dat we dat niet hebben gedaan. Lijkt mij echt niks, die kou
. Ik vind het juist heerlijk, ik kan totaal niet tegen warm weer. Wij gaan in de zomervakantie ook nooit naar "de zon". Mijn kinderen vinden dit weer ook geweldig, maar ik krijg ze nog steeds niet overgehaald.
Ik ben nog altijd blij om ergens te wonen met minimale kou. De verwarming ging begin december aan en is sinds februari uitgebleven (vind het leuk om dat soort dingen bij te houden ), deze winter heeft het hier zelfs niet gevroren.De zomerse hitte van tegen de 50 graden kan soms natuurlijk ook lastig zijn, maar vind het iig veel minder erg dan kou. Landen waar het altijd heet is zou ik trouwens ook minder waarderen. Ik vind het fijn dat er iig wel gewoon 4 seizoenen zijn.
Hier naast mijzelf ook een man, puber en kleuter met nonstop heimwee naar Praag. We zijn er al zo vaak geweest, voelen ons er zo thuis. Kennen heel wat mooie onontdekte plekjes en ontdekken zelf ook steeds weer nieuwe plekjes. Alleen jammer van al die andere toeristen
Wat leuk dat jullie allemaal zo'n fan zijn . Hier ook, maar de rest van het gezin echt alleen om op vakantie te gaan. Wij zijn er ook al vaak geweest. Heel Tsjechië is trouwens prachtig, ik zou daar ook best op het platteland willen wonen .
Ik zou wel naar een eiland willen, waar het altijd lekker weer is. Waar Geen muggen, kakkerlakken, wespen enz aanwezig zijn. Qua werk, lekker rentenieren. Oftewel rijk genoeg, om een luxe leventje te hebben. Waar dat is? Huh geen idee, maar goed ik heb de loterij ook nog niet gewonnen.
Heerlijk even weg fantaseren, vandaar dat ik al zei, haalbaarheid maakt niet uit. Ik realiseer me wel dat ik bepaalde dingen wel zou kunnen realiseren maar dan nog durven. Dat vind ik spannend.
Ben ook wel benieuwd waar dat eiland precies ligt. Warmte = muggen... (en idd kakkerlakken, en reuzenmieren, krekels, slangen...)
Ik stuur je even een pb over de stichting. Wat heerlijk een huis op Aruba. Ook wel een fijn vakantie adres. Ik geloof dat de bovenwindse eilanden een iets onstuimiger klimaat hebben dan de beneden windse. Hier is echt een verschil tussen de zomermaanden en de wintermaanden. Nu is het gemiddeld 27 graden overdag met een heerlijk windje. Terwijl in de zomermaanden het gemiddeld 32 graden is met minder wind. Op Aruba is dat veel stabieler en veel minder regen! Maar goed, ik houd wel echt van de warmte!
Ja hij zit bij de marechaussee daar en hebben een enorme vrienden/collega groep daar waarvan de vrouwen ook allemaal goede vriendinnen zijn geworden dus die zitten helemaal op hun plekje daar. Alleen was het voor hun dacht ik max 5 jaar en dan weer terug.
Canada en dan het plaatsje revelstoke, banff of Jasper. Hope zou ook nog een optie zijn..... We vinden alle stadjes in die omgeving fantastisch In ieder geval waar iets te skiën valt in de winter en hiken in de zomer. En dan zou het een b&b worden of een gave winkel starten. Man is ingenieur dus die zou wel iets in die tak zoeken. We blijven dromen Eerst misschien maar eens kijken of we een huisje/appartement in Oostenrijk kunnen bemachtigen in de nabije toekomst