Ik zou zelf ook een cadeautje geven uit mezelf ja! Maar ik zou absoluut mijn vrienden/familie er niet om vragen. Als ze het uit zichzelf doen is dat helemaal leuk en fijn, dat doe ik zelf ook. Maar vragen nee.
T is lastig hoor. In nov zijn onze jongste twee jarig. Ze worden dan 9 en 5 jaar. Ik verwacht niet dat het dan al veel soepeler is. We vieren de kinderverjaardagen niet heel extreem groot. Opa's en oma's komen altijd. Ook een aantal ooms en tantes, dat zijn vier stellen. Met hun kinderen. 8 volwassenen erbij kan nu niet en dan zal dat ook nog niet kunnen. Al was het alleen al vanwege de 1,5 meter. Hoe wij het gaan vieren weet ik echt nog niet, maar een verjaardag met alleen langsrijden ga ik niet organiseren. Het is voor alle ooms/tantes 45 minuten enkele reis. Daar ga ik echt niet van vragen om 1,5 uur te gaan rijden voor even zwaaien. Net zo min dat ik 1,5 uur ga rijden voor een cadeautje afgeven bij mijn jarige neefje/nichtje. Dan stuur ik dat wel met de post... Ik weet ook niet of mijn moeder het nu ziet zitten om te komen, haar man is oud en mankeert het een en ander. Die zijn veel te bang om corona te krijgen. (Begrijpelijk hoor) Dus ben bang dat het weer verjaardagen worden met alleen het gezin. Maar hopelijk wel met een feestje voor vriendjes...
Je kent je eigen familie het beste en als die begrijpen dat je om cadeautjes 'vraagt', denk ik dat het super leuk is om als een soort van speurtocht de hele dag cadeautjes te kunnen zoeken in de buurt van waar vrienden/ familie wonen... Lekker eten/ snoepjes en drinken mee en volgens mij heb je dan een geweldige verjaardag! Onze dochter was vorige week jarig, qua visite hebben we minder mensen gehad, 4 blokken van 6 volwassenen en dan nog kinderen.. dr beste vriendinnetje was er de hele dag en ze had een leuk feestje voor dr klasgenootjes, met best wat kinderen...
Bij iedereen langs ivm speurtocht voor cadeautjes klinkt heel leuk! Wij zijn van t voorjaar iedereen bij langs geweest, kreeg ze allemaal cadeautjes. Maar geen speurtocht. Blij toe, kostte best veel tijd was erg gezellig om even kort praatje te maken, wij hadden voor iedereen een taartje meegenomen. Maar waren echt lang onderweg. Als ze ook nog cadeautjes had moeten opzoeken, had te veel tijd gekost. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel reistijd hebt, maar daar zou ik wel rekening mee houden.