Ik heb ooit van iemand een klein zwitsal billendoekjesdoosje gekregen. Handig voor in de verzorgingstas, alleen nu is de vulling die ik had (vanuit één of andere gratis doos) op. Weet iemand waar ik weer een klein pakje doekjes kan krijgen? merk maakt me niet zoveel uit.... Groetjes Annelies.
Laatst hadden ze bij de Lidl billendoekjes in een kleine verpakking. Ze waren er in sensitive en normaal. Dus daar zou je even kunnen kijken, weet niet of ze standaard in het assortiment zitten.
Kruidvat eigen merk, trekpleister eigen merk..verder weet ik t niet. Oh ja, hema heeft volgensmij ook reisverpakkingen
als het gewone pakje half leeg is past het prima in het kleine doosje, veel voordeliger dan de kleine verpakkingen!
ik pak altijd gewoon een grote verpakking mee en doe het plastic weer goed dicht heel erg handig / goedkoop... Ik kan maar tegen 1 merk (pampers sensitive) de rest vind ik of te droog, of vies ruiken, te olieachtig noem maar op..
Ik doe ook altijd gewoon de grote verpakking in de tas. En na een paar maanden zijn ze nog steeds goed nat!
Ik had ook zo'n klein doosje... deed de doekjes er los in... maar toen bleef ik plotseling wat langer weg dan gedacht en had hij veel poepbroeken... was ik door me doekjes heen dus nu altijd een groot pak mee...
Lidl (heb ze hier liggen sensitive, nog niet geprobeerd), kruidvat (geur mwah), hema (die vind ik zelf te nat), DA (ruiken beetje zonnebrand achtig, tot nu toe de lekkerste naar mijn idee). Thuis gebruik ik de pampers sensitive, maar daar heb ik nog geen kleine verpakkingen van kunnen vinden (wel meegekregen toen uit het ziekenhuis, maar in de winkel nog niet gevonden).
Hoi hoi, Hoe komen jullie aan een klein doosje voor de billendoekjes. Heb alleen nog maar de grote (van zwitsal). Groetjes Elke
de etos verkoopt zowel de reis-doosjes als de verpakkingen die erin passen. heb ze net vorige week gekocht voor bij ons in de luiertas. het experiment met welke doekjes wij het fijnst vinden moet ik nog aan; ben nog zwanger.
Bij de Etos en de Prenatal verkopen ze die kleine doosjes. En bij de Etos en Kruidvat heb je ook kleine verpakkingen billendoekjes.
Aldi heeft ook pakjes billedoekjes met een soort sluitklip er op. Met die kleine pakjes was ik altijd bang dat ik niet genoeg bij me had. En dit vind ik wel idiaal eigenlijk, maar ik moet bekennen dat ik ze nog niet zo lang gebruik. Liefs Janna