Dank je mango. Afgelopen twee dagen was hij enigzins ziek en had totaal geen eetlust dus we zijn vandaag weer begonnen en de eerste vijf schepjes zijn al binnen. Nu ben ik vooral nog benieuwd hoe snel jullie verandering merkten. Heb gister weer een broek van binnen op het laatste knoopsgat dicht gemaakt en een riem en nog zakt het af
Hier ook 10 schepjes idd door de limo of thee (in thee lost het nog het makkelijkste op). Als ze het hier nietnweet proeft ze het ook niet.
Ik heb roeren geprobeerd maar dan lost het minder snel op dan met schudden. Vandaag 10 schepjes binnen gekregen door 3, 3 en 4 schepjes door zijn drinken. Thee drinkt hij niet graag maar sapjes gaan er makkelijker in maar alsnog moet ik er steeds op wijzen. Hij zou als het aan hem lag hooguit 100ml per dag drinken. Hij vraagt zelden om drinken uit zichzelf. Nu ben ik alleen nog benieuwd wanneer je verschilt kunt merken. Is dat gemiddeld na een maand of eerder of later?
raket ijs laten smelten poeder erbij in de vorm in de vriezer sorry schat ze hebben de raket ijsjes verandert ....
Mijn dochter gebruikte ook fantomalt. Maar zij kreeg enorme diaree van al die suikers. Mijn dochter was ook te klein. Zat ook al een jaar op 12 kilo. Met de fantomalt groeide ze ook niet erg veel. Wij zijn overgestapt naar pro-cal cupjes en nutrini. Ik deed de fantomalt door haar flesjes heen. Mijn dochter drinkt nog steeds 3 flessen op een dag. Zo krijgt ze iig wat binnen. En haar medicijnen zitten in de fles. Hier doe ik dan nu dus ook de pro-cal doorheen. Door mijn dochter haar autisme eet ze zeer weinig. Sinds ze nutrini en procal neemt is ze binnen 5 maanden 2 kilo aangekomen en 4 cm gegroeit. en dat terwijl haar groei al een jaar stil stond met de fantomalt. Succes!
Hier niet snel verschil gemerkt. Zelfs een tijd sonde voeding gehad kmdat naast de fantomalt, nutrini drinkjes ze niet voldoende aankwam. Nu groeit ze weer op haar lijntje met fantomalt en dat is max een half kilo per half jaar.. Is nu 4 1/2 en weegt 13.1 kilo
Mijn meisje krijgt haar fantomalt in haar limonade siroop.. Ze krijgt 10 schepjes op een dag aan fantomalt. Ze moet het nog een flink tijd gebruiken. Ze is 93,5 cm en nu 10,5 kilo. Krijg je Nutridrink voor je zoon? Daar kan je het ook in doen. Hier werkt het in combinatie met haar nutrinidrink multi fibre wel goed. Ze woog ruim 3 wkn geleden nog 8,1, kilo door een flinke buikgriep was ze bijna 2 kilo afgevallen. Nu is ze het dus in dik 3 wkn bij gekomen en ze is weer helemaal beter. Hier is het dus vooral de nutrinidrink die haar laat aankomen. Haar lengte hoeft juist niet omhoog omdat ze al 13,5 cm te lang is voor haar 17 mnd oud. Maar haar gewicht kan het niet bijbenen doordat ze steeds zo ziek is en veel afvalt. Ben dan ook blij dat ze nutrinidrink krijgt in combinatie met fantomalt.
Nutridrink, zijn dat die flesjes die je in juicy en smoothie variant hebt? Die lust hij allemaal niet . Verder heb ik ook blauwe pakjes gehad die echt een suikersiroop lijken maar dat merkt hij gelijk in zijn drinken en wil het dan niet meer. Fantomalt is tot nu toe het enige wat hij accepteert. Daar ben ik al heel blij mee. Hij weegt dus 12 kilo en is 94cm en 3,5 jaar. Hij heeft heel lang stil gestaan door erge obstipatie. Sinds de obstipatie over is begint hij beetje bij beetje te groeien en ik hoop zoooo dat fantomalt gaat helpen. Bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik laat jullie weten hoe het met de groei gaat.
Ik zie dat jouw dochter bij ongeveer dezelfde lengte dus 2 kilo minder weegt? Wow, vind mijn zoontje echt dun. Hij is natuurlijk wel kort voor zijn leeftijd maar zelfs dit gewicht bij deze lengte is weinig helaas. Ik krijg hier ook zoveel problemen met broeken altijd. Hoe doet je meisje het verder? Hoop dat het gaat helpen.
Ze draagt vooral leggings en broeken die je goed in kan snoeren. Ik vind het best rot dat ze zo hard in de lengte groeit. Maar ze is zo vaak ziek en is al 4 keer extreem afgevallen. Nu komt ze gelukkig weer snel aan. Maar dan moet ze niet in haar lengte groeispurten gaan maken. Ze hoort nu 80 cm te zijn en 10,5 a 11 kilo. Gewicht zou voor die lengte wel goed zijn maar voor de lengte die ze heeft echt te licht. Ze doet het nu erg goed,eet weer en is weer levendig en energiek.
Wat een lief meisje heb je, ze oogt niet dun. Mijn zoontje wel helaas. Mijn andere zoon is 14 maanden en weegt 11.7 maar is wel 82cm. Dus hij en zijn grote broer zijn bijna hetzelfde in gewicht maar lengte dus niet. Mijn zoon is nooit afgevallen, hij groeide gewoon heeeel moeizaam. Onder de -2 lijn. Hij zit nu eindelijk OP -2 lijn.