Baby blijft honger hebben

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by Sunshine88, May 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

Aug 3, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn dochter is geboren op 28 mei, ze had in t vruchtwater gepoept en door de misselijkheid dronk ze de 1e dag slecht.
    Sinds vanochtend wil ze alleen maar aan de borst maar aangezien ik nog niet genoeg melk heb blijft ze honger hebben en huilen.
    Ze huilt non stop pas als ik haar aan mijn borst leg of mijn pink geef word ze stil.

Ik vraag me af wat ik hieraan kan doen.

Bij voorbaat dank.

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo,

Het ligt er een beetje aan wat je wilt. Als je graag borstvoeding wil blijven geven (wat natuurlijk wel het beste is) dan is het belangrijk dat je je kindje telkens goed blijft aanleggen. Je kunt dan wat flesvoeding erbij gaan geven maar dan is het wel belangrijk dat je de borstvoeding op gang houd door je kindje regelmatig aan te leggen.

Je kunt ook even contact op nemen met een lactatiekundige. Die kunnen je waarschijnlijk iets beter helpen.

Groetjes Sanne

3. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

Aug 3, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Bedankt voor de reactie.
    Ik wil graag borstvoeding blijven geven dus nu geef ik als ze nog honger heeft na de bv nog 30 cc nutrilon bij dus nu huilt ze al wel een stuk minder. Nu heeft ze wel last van darmkrampjes.

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hoi,

Krampjes zijn erg vervelend, vaak hebben de darmpjes van je kindje wel 2 weken nodig om te wennen aan een verandering in de voeding.

Groetjes Eveline

Share This Page