hongerige baby..

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by chanisse, Feb 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chanisse

chanisse Lid

Mar 12, 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    hallo,

mijn zoontje is nu 3 en een half week oud en krijgt 90 cc voeding(friso1),
    hij drinkt zijn flesje binnen 5 minuten leeg en heeft al de kleinste maat speen,hij spuugt t nooit uit,maar heeft na het voeden nog zuigbehoefte..ik geef hem dan wel de speen maar die spuugt hij weer uit.
    meestal huilt hij smiddags en s vonds een paar uurtjes door en ligt hij met zijn armpjes en beentjes te spartelen..en op zijn handjes te zuigen..
    zou hij dan meer honger hebben en/of ook krampjes hebben?
    en kan ik zomaar overstappen naar voeding voor hongerige baby s?

groetjes chanisse

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo,

Hoeveel weegt je zoontje nu? Krampjes kun je o.a ontdekken doordat ze met hun beentjes trekken van recht naar krom.

Dat hij de fles binnen 5 minuten op heeft is wel erg snel. Misschien ook eens een andere fles met speen proberen.

Ilja

3. chanisse

chanisse Lid

Mar 12, 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    ik heb de difraxfles nu en ik heb ook de flesjes van avent gebruikt,weet je misschien wat ik anders kan gebruiken?
    ik weet niet hoeveel hij nu weegt,maar met zijn geboorte 3480 gram..volgende week ga ik voor t eerst naar de cb toe en hij is trouwens 48 cm lang.
    hij duwt echt met zijn beentjes en hij beweegt idd met bewegende beentjes en zijn armpjes graven langs zijn lichaam op met zijn pinkjes omhoog.
    hij krijst dan echt..vannacht heeft dat ook 2 uur geduurd en toen was het ineens stil.
    hij krijgt ongeveer 6 voedingen van 90cc water en 3 scheppen voeding

4. chanisse

chanisse Lid

Mar 12, 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    hij laat trouwens ook de hele dag door scheetjes.

Share This Page