Ik wil raad vragen sinds bijna 2 maanden ben ik neit meer ongesteld geworden Normaal wordt ik altijd de 1ste van de maand ongestelt vorige maand was k dat ook al niet en nu ook al niet Ik wil weten wat k nu moet doen of het een teken is dat ik zwanger ben graag reacties pleas
dat is idd het enige dat je kunt doen, als je al 2 maanden niet meer ongi bent geworden zeg ik: grote kans dat je zwanger bent. maar je moet gewoon een test doen, andere oplossing is er niet. als je m niet wil kopen kun je m via deze site bestellen.
Hoe duur zijn die ong? En is zo'n test zeker of onzeker? Ken ik hem beter sóachtens doen of maakt dat enit uit
als je al 4? weken overtijd bent kan je hem volgens mij elk moment van de dag gebruiken. Dan moet hij al zo duidelijk zijn als hij positief is.
ik heb net een test gedaan en staat dat k neit zwanger ben maar ben ook nog enit ongesteld naja dan gaan we maar wachten tot k wel ongesteld word
Waroom ga je niet naar je HA? Als je al 2 manden niet ongi bent is er reden genoeg om naar toe te gaan.