Heey jij hebt gelijk Danip haha. Yeaah dankje wel, nu nog hopen dat het buren probleem opgelost word. Dan ben ik weer happy
Ik heb net ook een aantal dames uitgenodigd! Mijn echte naam begint de C en eindigd met de A.! Nog meer buren, pb me dan!
Als je mij als buurtje wil, stuur dan even een pb met de link naar je profiel of met je naam zodat ik je kan toevoegen op facebook
Wat raar, ik heb zonet een ribbon overgeslagen Echt ik had steeds 3 geadopteerde dieren, en ik had al bekeken dat ik er nog 1 nodig had voor de volgende. Nu had ik net weer een, en kreeg ik niks. Als ik kijk bij de ribbons zie ik wel dat ik de rode heb gehaald, maar heb er niks voor gekregen :x Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad?
geen idee... misschien fe opnieuw op facebook gaan? F5? rest voor buren pb me maar weet niet meer wie ik nou wel en niet heb
zoek nog een paar gezellige buurtjes voor farmville en farmtown wie wil er buurtjes worden bij deze leuke spellen
op face book een boederijtje erg verslavend, was zelf op tv afgelopen vrijdag dat t zo'n hype is momenteel...
Daar ben ik nog lange niet, maar moet zeggen dat mijn aandacht al afzakt voor dat spel... Mijn account werkt niet meer bij facebook... :S
@mams136 ja volgens mij zijn wij al wel buren weet af en toe niet meer wie ik wel en niet heb hihi @mariebel bij farmville begin je met een stuk land waar je allerlei groenten kan verbouwen en dan weer oogsten enz je gaat echt je eigen boerderij opbouwen en onderhouden bij farmtown is dit eigenlijk hetzelfde alleen je kan naar de markt gaan en voor mensen gaan werken over de hele wereld