Hoi Hoi dames, ik zit op op farmville ik zit in level 28 mijn mail is vwpolo6n @live.nl (aan el kaar) ik ben veel actief op FV en ook op treasure madness. (werk ook verslavend)
Heeft er iemand een olijfboom voor me? Wordt tijd voor nog een blue ribbon! En new neighbors pb me maar
Farmville is even down Time to go to bed. Leuk al die buurtjes. Thanks allemaal en zie jullie daaro Truste
ik mag ook gePB-t worden hoor! Voor FV en CountryLife buurtjes (ben alleen de komende dagen weg dus vanaf volgende week wordt er weer bemest )
Ik weet niet of ik hier nog nieuwe buurtjes heb gemist.. maar pb me dan ff met je naam dan kan ik je ook toevoegen... Groetjes.. (wat een verslavende spelletjes daar zeg Pffff, maar goed heb nu toch niets beters te doen met me BI)
Wie oh wie wil mij als buurvrouw ik heb er namelijk nog geeneen... (voor FarmVille/Country Life/Café world)
Ik wil ook nog wel buurtjes op FV! PB me maar! (ik kan op de een of andere reden geen FV buurtjes uitnodigen... bug ofzo) Andere spellen doe ik niet (dan kom ik helemaal nergens meer aan toe )
jullie mogen mij toevoegen claudia van spronsen in schiedam je ziet een foto van mij en mijn dochtertje
Was een mooi moment van glorie vandaag... vanmiddag, uurtje of 1,5 dat ik je even voorbij was.... Maar jij hebt zoveel buurtjes van overal en nergens... Dus dames, kom maar op met de PB's (zal zelf zo ook een rondje maken...)
Na het op tv gezien te hebben en jullie enthousiaste verhalen hier wat gelezen te hebben, gisteren eens een kijkje genomen. FOUT Had ik nooit moeten doen, hi hi Maar nu zoek ik dus ook buurtjes, dus kom maar op met die pb's !
Dames, Ik ga straks van de mensen waarvan ik een PB heb ontvangen, even mensen toevoegen. Maar ik moet straks eerst naar de tandarts, heb kiespijn. Brr...