Zijn julllie ook ineens al jullie buren kwijt... Ik F5 de site en ik ben ineens alle buren kwijt?:S HELP
Hee forum vriendjes, Leuk hoor al die buurtjes. Ik kan weer even vooruit. Dank je wel voor al de invites en adds.
ik ben net begonnen met dit spel, en met facebook, het lijkt mij een leuk spel, maar snap er nog niet zoveel van, het klopt dat het engels is toch?
ja klopt is allemaal engels, maar als je iets niet snapt roep je maar wij kunnen je vast op weg helpen
dank je wel! ik heb nu wat aardbeienplantjes geplant en voor de rest eigelijk nog niks, want wou een huis bouwen maar heb daar denk ik niet genoeg geld voor.... want ik wou niet betalen voor geld ik kan niet zo goed engels dus ik zal denk ik veel gaan vragen
huis kopen is duur, zou ik bewaren om later te doen... eerst zo veel mogelijk planten en oogsten en geld verdienen om je land uit te bereiden... heb je al buren? dan krijg je namelijk cadeaus... en geen aarbeien planten voor de nacht want dan zijn ze dood als je 's morgens weer komt kijken...
nee ik heb nog geen buren ik weet niet hoe ik dat moet doen ik heet gewoon Liane bedankt voor de tip van de aardbeien!
Hey meiden Ik heb ook farmville en is ontzettend leuk en zeer verslavend ha ha Jullie mogen mij ook wel toevoegen hoor Liefs Tijgertje23
ik wil je wel toevoegen maar ik weet niet hoe ik je moet zoeken, als ik dat probeer kan ik alleen maar tussen me vrienden zoeken
Dames ik heb me ook net aangemeld bij Facebook, alleen omdat ik dit topic in de gaten kreeg en ook het spel Farmville wil gaan doen maar hoe vind ik dat spel dan? Ik kom niet verder dan mijn eigen profiel of Facebook haha. Ow, wacht ik heb het al gevonden door middel van de zoek-functie...moet eerst wat installeren...