Nee heb geen nummers vermeld , zowieso heb ik geen nummers of persoonlijke gegevens op mijn facebook. De laatste tijd zit ik er alleen nog maar op voor die gekke spelletjes , dus heb een oproepje gedaan en meer dan genoeg buren
kun je het beste doen nadat je geoogst hebt......alle stukjes land verwijderen die "scheef" liggen, dan kost het je niks. verplaatsen kan helaas niet
Hebben jullie ook zo vaak de melding out of sync, of fv has been enhanced? Echt zo stom, heb ik steeds alle vakjes aangeklikt moet ik refreshen, en kan ik weer opnieuw beginnen. En dat soms wel 3 tot 5 keer in een harvest!!
Ik ben pas net begonnen met het spelletje en heb nog geen buren. Hoe moet je die toevoegen? Ik heb trouwens heel vaak als ik op bijvoorbeeld "my neighbours" of "add farm coins and cash" o.i.d. klik, dat ik dan gewoon een leeg beeld krijg. Dus hij laadt niet ofzo. Moet ik iets aan mijn instellingen of iets dergelijks veranderen?
nee bij mij is dat ook de hele tijd. Ik heb een bookmark van farmville onderin zodat ik daar telkens op kan klikken. Buren voeg je toe door naast je foto op add neighbour te drukken en dan te wachten tot je vrienden het bevestigen. Stom zeg dat je maar 3 buren per dag kan toevoegen. Duurt wel even voor ik iedereen heb dus...
@ debbie volgens mij hangt het aantal ook af van het aantal kadootjes dat je die dag al verstuurd hebt
Wie wil mij ook toevoegen en buufjes worden met mij? Ik ben Shaula de Jong, en daar is er maar 1 van op facebook als t goed is
Hoi meiden, hier een facebook verslaafde. Heb nog een paar buurtjes voor oa farmville nodig. Jullie mogen mij pbtje sturen voor mijn naam. Groetjes Maris
ik zoek je op als buur! En mijn vriend ook, die is ook verslaafd Als er nog meer zijn die m'n buurtjes willen worden pb me!
Mensen jullie mogen mij ook toevoegen! Cynthia Scholten, Profielfoto: ik met mn zoontje in een blauw tshirtje
Ik heb nog 25 buren nodig...dus wie voegt me toe? Jeanine Roes, met zwart-wit foto van mij en me zoontje.