Tis ook wel erg met me, ben zo verslaafd, dat ik mn laptop thuis heb gehaald terwijl ik bij mn buur/oppaskids ben ( liggen al in bed hoor ) Alleen maar om te zaaien en te oogsten haha. En nu heb ik een lelijke boerderij omdat ik het wil verbouwen xD
Ik heb nu zoveel coins dat ik een koe en een kip kan kopen, maar nog geen hekken... Blijven deze beesten wel gewoon bij mij of lopen ze naar de buren???
hey baps...strak plan een eigen topic ...ook hier verslaafd..*nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen hahahah* level 13 geloof ik...en tja..ben bang dat ik nu toch echt op buurtjes zoeken moet overstappen..pb me maar als je ook mijn tuintje wil bijhouden
Oooh ik ook! Haha ben mega verslaafd. Ben nu bij level 18 en heb nog heel veel adoptiedieren op mijn profiel staan. PB me maar om buren te worden 8) Kan ik nog eens een leuk kado'tje sturen ook. De 2 (yaay) buren die ik nu heb zijn al veel verder, en vinden niks aan mijn kado's haha.
hahahah..gegeven paard.....maar hoe moet toevoegen eigenlijk...ik krijg altijd de uitnodigingen ihihiiihih dacht dat ik op level 13 zat..maar blijkt level 16 tezijn...nog even wennen..hahahhah
ja hoor, pb mij ook maar voor de gegevens zoek ook nog wat buurtjes. Ik ben inmiddels bij level 20 of 21
jullie mogen mij ook PB-en hoor. Ben level 34 en geef veel gifts!! Spelen er mensen ook nog Mafia Wars toevallig?
@ pauly..ik geloof dat mijn zoon iets met dat maffia wars doet..als hij uit school is zal ik het even vragen voor je !
Ja inderdaad! Haha stond ook zo zielig met mijn 2 buurtjes. Nog 1 en dan kan ik meer land kopen! Nog meer future neighbours? We kunnen hier ook wel neerzetten wat we nog nodig hebben qua kado's? Ik weet nooit zo goed wat ik sturen moet Dus buren wat willen jullie hebben?
Ik weet ook nooit zo goed wat ik moet sturen, doe mij maar witte hekjes als cadeau ! Ik heb nog zoveel beesten te plaatsten dat ik als ik een groter stuk land heb weer beestjes moet verhuizen