Ik geloof dat beest dacht dat een een newly wed was Ik jou niet meer inhalen. Komt goed (ik ben je al vorbij ) En pas maar op want wief is je ook al voorbij.. die gaat als een speer en die hou ik ook niet langer meer op afstand ben ik bang! Dus kom maar op met je geheimpje
blonde boerin vandaag... Klinkt spannend! Ga 'ns kijken of het werkt.. straks! Hoe kwam je er zo bij... Enne... speel je vaker vals hihihii
dit is toch niet vals spelen.......ennuh tsja ik heb nog wel meer trucjes ghe ghe ghe maar dat is allemaal helemaal eerlijk hoor!
had het al gezien. niet zoveel tijd de afgelopen dagen (er moet gewerkt worden he) en ik wil er sowieso wat minder tijd aan besteden.......dus ik geef me gewonnen oke!
he leuk wat nieuwe vrienden erbij! ik heb een verzoek voor buren verstuurd ja ik geloof ook best dat het verslavend is! en bedankt voor de koe haha!
Meiden, Naar aanleiding van dit topic heb ik ook maar eens een facebook-account aangemaakt. Nu nog farmville spelen en vriendjes toevoegen. Wie wil me helpen...... PB-en jullie je gegevens naar mij....? Please...? Ik wil zo graag gaan beginnuuuuuuuuhhhhhh! Thanx, Anna Trouwens.... ik heet Annalise Hartman, dan vinden jullie mij wel op facebook.