nou nog een keertje...komen iedere keer nieuwe bij hahaa. wie voegt me toe.... Miranda de gooijer-seegers... vermeld ff dat je van Zp komt.. helemaal te gek mensjes!!
Wie weet of het voordelig is om zo'n harverest (ofzoiets) te kopen. Zo'n ding die omploegt. Kan het uit? Aangezien er ook benzine in moet. Krijg je er punten voor of is het alleen voor het snelle werken? T kreng kost namelijk 30.000 coins en als het niet echt de moeite is doe ik het liever met de hand en kan ik sparen voor een mooi huisje
he wat leuk..nog meer ZPers...mochten jullie nog meer vriendinnetjes willen..voeg me maar toe.. Diana van der Meijde @Mielen..geniaal met die kippen!!
Ik kan gewoon zien hoor van wie ik de kadootjes allemaal krijg??? Ik weet niet meer wie nu wie is. Maar ken je de kindjes hieronder niet dan voeg me maar toe Monique Verhagen
kheb er een paar toegevoegd... Als iemand wat trucjes kent wiltie me dan pb'en?? Dat kippenhok snapk echt niet hoor!! Voor me naam pb maar!
Over de harvester enzo: Ik zou alleen de seeder kopen! Oogsten en ploegen zelf doen (mannetje insluiten tussen bijv. hooibalen gaat het sneller) en zaaien met die machine. Dan sla je geen veldjes over zonder het door te hebben Scheelt je 2 x 30.000 aan machines waar je niets aan hebt. GEEN volle tank kopen van FV flappen. Die zij eenmalig en vullen niet bij! Zonde van je FV flappen Kun je leukere dingen mee doen! Opladen van de bezine duurt 6 uur voor een volle tank. Even rekening mee houden met verschillende producten heb je er het meeste profijt van!
Voor degene die willen mogen me toevoegen: Jeanine Roes (Ik ben degene met de zwart-wit foto van mij en me zoontje). Wat is trouwens een Mastery? Als je sommige dingen geoogst hebt krijg je coins+1 mastery...geen idee wat het is.
Trouwens, nog een vraagje... Wat is nou handig om te kopen.... of voor te sparen (in Farmville dan hè)
Ik ben momenteel aan t sparen voor uitberiding van de boerderij, t wordt nu zo krap allemaal Maar twijfel of ik nu al zou doen, dus 25.000 spendeer of dat ik door spaar voor die van 50.000
Ja idd, je moet eerst 14x14 kopen om 16x16 enz te kunnen kopen. Maar het hakt er nog wel aardig in met die bedragen .
Master of crops: nadat je een bepalade hoeveelheid van 1 groente oid geoogst hebt krijg je een ster (te zien op de markt bij dat product). Dan krijg je een bonus in xp en geld. Die kun je delen op de home/startpagina. Bij drie krijg je een grotere bonus en extra xp per oogst daarna ofzo. Weet het nog net niet... ben er bijna... Hoeveel groente/fruit precies hangt volgens mij van het product af. Ik had bij Erwten heel snel de 1e terwijl het bij Bramen eindeloos lijkt te duren.. (misschien afhanelijk van de prijs ofzo)