oke, dacht dat t niet uit maakte welke je uitbereiding je eerst nam. Omdat je ze gewoon allemaal aan kunt klikken.. Nou dan weet ik wel wat ik moet doen haha... Toch handig zon topic
?? Ik kan geen cadeautjes meer naar jullie sturen. Het maximum voor 1 dag schijnt bereikt te zijn. Kent iemand deze melding? Het zijn nieuwe vrienden, dus die heb ik vandaag nog niets gestuurd....
Je kunt 'maar' 30 gifts per keer sturen, dan krijg je inderdaad die melding. Maar als je een paar uurtjes wacht kun je wel weer gifts sturen.
Hoe zet ik mijn poppetje vast? Probeer nu steeds hooibalen erom heen te zetten, maar zodra ik Farm Ville opnieuw open staat t kreng weer in t midden van t veld! Of kan ik haar alleen in t midden van t veld vast ze zetten?
rotate? ik zat het hele beeld alweer af te zoeken maar waar kan ik dat vinden? (bril was op ja hahaha).
Als je t hekje aanklikt krijg je een wit schermpje met daarin verschillende opties, waaronder dus rotate
ik heb de wcbril afgezet en mn gewone bril op inderdaad ik dacht opeens o verrek je moet zeker eerst zo'n hekje kopen en daarna draaien, de koei'n staan vast. haha
tip om levels omhoog te gaan plaats allemaal hooibalen (even kijken bij ribbons hoeveel je moet hebben om een lintje te verdienen) Plaats allemaal rusttenten (ook even kijken bij ribbons) Zo verdien je lintjes en hier krijg je geld voor en xp's Ben in 2 uur tijd al 4 levels omhoog geschoten
haha, en zo blijven we bezig!! Zit nu te wachten tot de plantjes gegroeid zijn. Maar dat is pas tegen een uur of 19.00 vanavond.... Wat moet ik toch doen al die tijd hahaha O en ik wil nog meer kadootjes onder mijn boom!
Je kunt beesten ook op Stay zetten (zelfde manier als hekje draaien ) Heb je geen hekjes nodig (ondingen, alleen voor de sier, verder overbodig) en blijven ze ook staan EN NEEEEEE GRRRRR Ik kan er ook al de hele tijd niet op! (en 5 cadeautjes kwijt geraakt... grrrrrrr) mn boom was anders ook vol geweest. Over verzenden. Ik kon vanochtend 2x30 gifts versturen. Daarna wilde ie niet meer. 5 mensen die onder in alfabet stonden hebben niets gehad
Wie wil mij toeveogen? Ben vriendjes aan het sparen!! Miranda de gooijer-seegers..... Alvast heeeel erg bedankt hihi. Vermeld even dat je van ZP bent.