jullie mogen mij wel toevoegen! ik vind zo'n lijstje wel handig. ik ben te vinden onder: - pauly lobo
Pauly Lobo -Cynthia Scholten -Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen
- Pauly Lobo -Cynthia Scholten -Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner (ik heb foto van een rode libelle op het gras) ps country live is ook erg leuk
- Pauly Lobo -Cynthia Scholten -Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner (ik heb foto van een rode libelle op het gras) - Wendelaa Verploegen
- Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner (ik heb foto van een rode libelle op het gras) - Wendelaa Verploegen - Femke Ha
- Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner (ik heb foto van een rode libelle op het gras) - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur Ik ben een elfje, en mijn man heeft erg erg weinig buurtjes, dus die kan iedereen goed gebruiken
- Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner (ik heb foto van een rode libelle op het gras) - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur - Sandra de Jonge
- Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner (ik heb foto van een rode libelle op het gras) - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur - Sandra de Jonge - Shaula de Jong
Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner (ik heb foto van een rode libelle op het gras) - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur - Sandra de Jonge - Shaula de Jong - Wendy Hooisma
Wie heeft dit nog meer? Vind opeens FV niet leuk meer;het is eigenlijk constant hetzelfde....of is iedereen nog steeds verslaafd?
Doe het nog steeds....ben n.l aan t sparen voor een uitbereiding, maar heb daar 250.000 voor nodig! En kom nog wat te kort hahaha...dus moet en zal dat bij elkaar krijgen!
Hier spaar ik dus momenteel ook voor.... Zit nu op 200.000, dus nog even sparen... haha. En Femke, probeer je ook de lintjes te halen? Dan heb je ook een doel... Dat maakt het wat leuker, vind ik.
Heb net een huisje van 8 ton gekocht en spaar nu voor het huisje van 6 ton, maar heb meer ruimte nodig!!!
Ohja, dat ook nog inderdaad, al die niveaus halen. Heb er nog maar 2 volbracht tot nu toe, maar denk dat de lol er snel af is als ik alle gewassen compleet heb...