oh gelukkig ik schrok al haha nou als er verder nog iemand buurtjes zoekt mij kan je vinden onder claudia van spronsen in schiedam je ziet een foto van mij en mijn dochtertje
Heb mijn huidige buurtjes nog wel, maar nieuwe kan ik niet toevoegen...krijg steeds deze melding: En die krijg ik ook als ik gifts wil sturen nu, GRR Al sinds gistermiddag..
en nog steeds dus..intussen maar begonnen met zoo world aangezien ik op FV niet veel kan zonder nieuwe buren Ow ja, net wel een geupgrade jeehj
ja je mag maar maximaal iets van 60 verzoeken per dag versturen. Zowel gifts als neighbor verzoeken tellen mee. Morgen kan je weer.
Hebben jullie ook dat je nu nog maar 24 gifts per dag kan sturen en dan dus ook geen nieuwe mensen meer kan toevoegen e.d.? Echt irritant. Heb zo'n 70 buren en kan dus nooit iedereen meer wat sturen....
ja dat is idd irritant! ook met de andere spellen is er maar een limiet! ik probeer gewoon de ene dag de bovenste helft te sturen en de andere dag de onderste helft
Ja vind ik ook erg vervelend. Het is zelfs zo dat als je nieuwe buren aanvraagt, dat óók van die 24 afgaat. De eerste dagen kon ik dus maar weinig cadeaus sturen haha
Hier ook een farmville fan !! Zit nu op level 7 ( ben pas 2 dagen actief en nu al verslaafd ! ) Zoek ook nog buurtjes , wie wil ? Stuur maar een PBtje
Hi! Ik ben ook sinds kort farmville verslaafd (met dank aan mijn vriendin ) Maar ik zou graag wat buren willen hebben. Graag een pb als je mijn buurvrouw wilt zijn.