- Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner - lynn rens - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur - Sandra de Jonge - Shaula de Jong - Wendy Hooisma -Jonieke Bongaerts -Miranda de Gooijer-seegers - Cecile En Ronald - Hennie Dijkstra - Kelly Tamis - Mariska Bennink -Jamie van Beekum - Patty Willemen - Cynthia Andriese - Tamara Okkerse - Saskia bos (sta op de foto met mijn vriend achter mij) - Bianca van der Zouw - Inge Mannessen - Renée van der Wiel - Shoren Hernandis Ik heb mezelf toegevoegd. Nog een verslaafde.
- Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner - lynn rens - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur - Sandra de Jonge - Shaula de Jong - Wendy Hooisma -Jonieke Bongaerts -Miranda de Gooijer-seegers - Cecile En Ronald - Hennie Dijkstra - Kelly Tamis - Mariska Bennink -Jamie van Beekum - Patty Willemen - Cynthia Andriese - Tamara Okkerse - Saskia bos (sta op de foto met mijn vriend achter mij) - Bianca van der Zouw - Inge Mannessen - Renée van der Wiel - Shoren Hernandis - Ginny Pichel Nog een verslaafde Ben jullie aan het toevoegen hoor, op Farmville!
gezellig zeg al die nieuwe buurtjes erbij! Waar is die paardenstal nou eigenlijk goed voor behalve paardenhaar?
ja dat vraag ik me ook af ik had m maar heb m weg gedaan misschien stom haha maar hij stond in de weg
heb je de stal opgeslagen of echt verkocht? ik durf hem niet te verkopen. Straks kan je er ineens wel allemaal dingen mee doen
De paardenstal kun je natuurlijk volzetten met paarden, die nemen bij mij meer plaats in dan die stal! En dan hoef ik per 20 paarden maar 1 keer de oogsten natuurlijk...
haha ja dat gaat lekker makkelijk inderdaad. 1 klik en je hebt ze allemaal, ipv allemaal 1 voor 1 aanklikken
Ik heb gisteren zowat de hele lijst een vriendenverzoek gestuurd, en diegene die het bevestigd hebben, heb ik vandaag een aantal uitgenodigd als buur, had voor vandaag mijn limit bereikt
NIEUWE LIJST: - Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner - lynn rens - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur - Sandra de Jonge - Shaula de Jong - Wendy Hooisma -Miranda de Gooijer-seegers - Cecile En Ronald - Hennie Dijkstra - Kelly Tamis - Mariska Bennink -Jamie van Beekum - Patty Willemen - Cynthia Andriese - Tamara Okkerse - Saskia bos (sta op de foto met mijn vriend achter mij) - Bianca van der Zouw - Inge Mannessen - Renée van der Wiel - Shoren Hernandis - Ginny Pichel Heb mezelf ff verwijderd hiervan, heb meer dan 140 FV verzoeken die ik vanavond allemaal ga proberen te accepteren, heb al een tijd niet echt meer gespeeld namelijk! Oh ja, en intussen buurtjes meer dan genoeg!
NIEUWE LIJST: - Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner - lynn rens - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur - Sandra de Jonge - Shaula de Jong - Wendy Hooisma -Miranda de Gooijer-seegers - Cecile En Ronald - Hennie Dijkstra - Kelly Tamis - Mariska Bennink -Jamie van Beekum - Patty Willemen - Cynthia Andriese - Tamara Okkerse - Saskia bos (sta op de foto met mijn vriend achter mij) - Bianca van der Zouw - Inge Mannessen - Renée van der Wiel - Shoren Hernandis - Ginny Pichel - San van E Mezelf weer even toegevoegd, ik was van de lijst verdwenen
NIEUWE LIJST: - Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner - lynn rens - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur - Sandra de Jonge - Shaula de Jong - Wendy Hooisma -Miranda de Gooijer-seegers - Cecile En Ronald - Hennie Dijkstra - Kelly Tamis - Mariska Bennink -Jamie van Beekum - Patty Willemen - Cynthia Andriese - Tamara Okkerse - Saskia bos (sta op de foto met mijn vriend achter mij) - Bianca van der Zouw - Inge Mannessen - Renée van der Wiel - Shoren Hernandis - Ginny Pichel - San van E - Faye Wouterson
kan iemand mij misschien ook op de lijst zetten? weet namelijk niet zo goed hoe dat moet ik sta onder kim vermeulen en dan met mijn zoontje op de knie voor de kerstboom alvast bedankt o ja en een paar van jullie kon ik niet toevoegen want daar waren er meer van of niet bekend en dat waren Femke Ha Sandra de Jonge Kelly Tamis Mariska Bennink Cynthia Hartman Saskia Bos jullie kunnen mij anders wel toevoegen liefs kim
Wie wil, mag mij ook toevoegen. Ik sta bij facebook onder Lieselot Verhulst. Is het de bedoeling dat ik de lijst copier in mijn bericht en mijzelf eraan toevoeg?