ik zet mijn vriendin ook even op de lijst erbij zei zoekt namelijk ook buren - Pauly Lobo - Cynthia Scholten - Annalise Hartman - Maaike Teunissen-van Beek - Suzanne Cevat - Debby Machgielsen - Lynny nesner - lynn rens - Wendelaa Verploegen - Femke Ha - Lidwina Buur-Kulk - Didier Buur - Sandra de Jonge - Shaula de Jong - Wendy Hooisma - Miranda de Gooijer-seegers - Cecile En Ronald - Hennie Dijkstra - Kelly Tamis - Mariska Bennink - Jamie van Beekum - Patty Willemen - Cynthia Andriese - Tamara Okkerse - Saskia bos (sta op de foto met mijn vriend achter mij) - Bianca van der Zouw - Inge Mannessen - Renée van der Wiel - Shoren Hernandis - Ginny Pichel - San van E - Faye Wouterson - kim vermeulen(met zoontje op de knie voor kerstboom) - Lisette de Vries ( zwart/wit foto) - Lieselot Verhulst - Cathleen Wongso - Aline van zetten (op de foto met 3 vriendinnen)
Wie nog buurtjes nodig heeft, mag mij ook toevoegen hè... Josien Verhoeven dus. Hebben jullie trouwens ook dat het vaak blijft hangen wanneer je op groot scherm speelt? Ik heb regelmatig dat mijn pc hangt...
Ik heb je een verzoek gestuurd Dat hij blijft hangen op groot scherm, dat heb ik niet, maar hij oogst en plant wel trager. Met de zynga game bar heb ik wel dat alles tilt slaat
Jullie mogen mij ook toevoegen als vriendje hoor! Wendy Berg ben ik. Sta op de foto met de mast van een zeilboot achter mij.
Amber, ik heb je een verzoekje gestuurd. Ik had Wendy al in mijn lijstje staan Jammer dat er voor mij geen expands meer zijn om een nóg grotere farm te hebben (heb alweer plaats tekort ) want ik heb buurtjes genoeg zo
hij doet bij mij zo raar Sinds vanmorgen blijven mijn buren onderin maar laden, zie geen namen staan. Wanneer iemand mijn land heeft gefertilized krijg ik in beeld te zien: ' fertilized your land en fed your chickens' (geen naam dus). Ook als ik op het hoofdscherm bonussen wil innen of bijv een collectible van iemand anders krijg ik te zien dat ik niet mee kan doen met mijn eigen bonussen (terwijl ik dat echt niet zelf ben). Als ik een gift wil accepteren krijg ik een foutmelding. Nog meer met problemen?
Ja, dat probleem had ik dus ook, pfff. Nu kan ik mijn gifts niet accepteren, krijg dan 1 of andere melding dat de gift niet bestaat. Zal wel weer storing zijn van farmville. Wie mijn buur wilt worden, kan mij toevoegen hoor
gister avond al gezien dat er problemen waren mnsy, hoe sta je vermeld bij facebook dan? dan voeg ik je toe
Hebben jullie dat ook dat als iemand een fun gift stuurd en je het accepteert dat hij nergens te vinden is in het spel, als je buren toevoegt zie je ze ook niet En boven het spel staat nog wel : Neighbor bar issues have been resolve
iemand enig idee hoe dat co-up farming werkt? is het dan de bedoeling dat ik ga oogsten wat hun vragen? want heb me nu aangemeld bij iemand maar snap dr niks van
oh oke nou bij mij is mn land al vol dus niet zo slim dat ik mee doe he haha nou ja vanavond kan t wel dan is t klaar bedankt voor de uitleg
wat een kip ben ik zeg ik moest een stukje land weg halen wil ik mijn kippenhok doen want die was klaar delete ik mn kippenhok weg kippenhok lees ook nooit verder dan mij neus lang is he