ik ben weer op zoek naar nog wat buurtjes om die laatste uitbreiding ook te kunnen krijgen. Dus ... zoek me onder Yvette Stoffels
@liesje, ik kan de facebooknamen en de zpnamen niet zo goed bij elkaar houden. Had ik jou al als buur?
ik kan ook nog wel buurtjes gebruiken op farmville (en ook cafeworld voor degene die dat spelen pb me maar
Ik kan ook nog wat buren gebruiken. Dus ik heb Yvette en Tamara een vriendschap verzoek gestuurd. Iemand anders die mij nog als buur wilt hebben? (Hihi heb zwangerschapsverlof, dus kan veel online zijn en helpen
Ik heb ook nog een paar buurtjes nodig voor een uitbreiding. Ik heb Tamara ook al toegevoegd. Mijn naam is Shoren Hernandis.
Ik speel ook... vroeg me van de week ook al af of er een topic van is... buren kan ik altijd gebruiken!! Speel farmville, cityville en cafe world. Ben te vinden onder missy patje
hier ook een...zwaar verslaafd. Nu level 84 en erg veel gedaan tijdens verlof Nu ook nog in de late uurtjes, hihi. xxx
Hi, Zijn er nog mensen die nog een buur kunnen gebruiken? Ben hard op zoek ivm de uitbreiding naar 28x28 Groetjes
ik ben pas begonnen.Ik snap er nog niet veel van,maar ik begreep wel dat ik veel buren nodig heb,dus wie wil mijn buurvrouw worden?