Nou ik ben gelijk met een aantal begonnen, zoals Mielenl en zij is al op level 21 geloof ik en ik pas op 15. En volgens mij laat ik mijn oogst niet te lang wachten als het klaar is.
The secret of my success ( ik ben morgenmiddag precies een week bezig ) mams grapefruit boom komt eraan!
Dat ligt er aan WAT je plant Elke soort heeft weer een eigen opbrengst. Ik houd alles bij in een excel sheet, incl. de opbrengst per uur, en de XP per uur uitgerekend. klik op linkje voor een plaatje http://i96.photobucket.com/albums/l181/Cathje_2006/farmville.jpg soort || crops || plow || buy || sell || profit || hours || profit / h || xp || xp / h Als je kiest voor snel in level omhoog gaan, kies dan voor de crops die de meeste XP per uur hebben. Wil je veel geld verdienen, ga dan voor hoogste profit / h als je al veel centjes hebt, koop dan huizen en dieren enzo, want ook daar krijg je XP mee en ga je in level omhoog.
Dat excelletje is niet helemaal compleet natuurlijk he.... Ik werk ook met een excelletje dat met wat meer dingetjes rekening houdt (ploegen, bemesten etc) pure wiskunde dat farmville hahaha
@ mams ik weet niet wie je allemaal al hebt, maar de SMEP-pers zijn allemaal wel zo'n beetje verslaafd ik heb iedereen (geloof ik) een paard gestuurd. pb effe je naam als je nog niets hebt gekregen