server ligt er uit was melding van op het forum.. kan er ook steeds niet opkomen, maar ondertussen wel alles vol met onkruid..
Boehoe, ik heb het spelletje vanmiddag pas ontdekt en nu kom ik terug van de 3D echo en nu ligt het er al uit.. edit: Dat hielp Hij doet het alweer.
ik zit er ook weer in gelukkig.. maar mijn markt doet het dus niet als ik wat wil kopen is het: Een andere speler heeft het voor je neus weggekaapt.. maar de verkoper blijft in de lijst staan
Hardware upgrade - Farmerama lees dit maar even door.. bericht is van gisteren, dus vandaag word er een update gedaan.. ik kan er ook niet in.
ja haha dat kan ik ook niet helpen enige rotte ervan is is dat ik dus de dubbele punten niet krijg uit mijn hokken inmiddels zal er ook wel onkruid staan.. zucht..
hey leuk dat er ook meiden zijn die farmerama doen hihi ik zit erook al 3 weken op en zit nu op level 33 !
zie nu pas dat het een uur zou moeten duren. nou volgens mij bedoelen ze het limburgse uurtje hahahhaha die zeggen ook altijd het duurt een uur en vervolgens zijn ze er 4-5 uur mee bezig of een hele dag. jaja t is wat he. pas maar op allemaal dat we niet verslaafd worden. afgelopen week was er bij dr phil een vrouw die zat dag en nacht achter de computer voor zo'n soort spel van facebook. en die ging dus cola en alles drinken om maar wakker te blijven voor gewassen en alles te verbouwen.
o mijn god ik zie nu pas dat de kleine van mij al 2 maand en 3 weken is !! ik zeg tegen iedereen nog altijd 2 maand :O hahahhahah
mm, nou dat gaat hier niet gebeuren haha.. 's morgen en 's avonds even de boel doen.. maarja, mijn gewassen duren zo'n 5.5 uur en hokken 22 uur dus vaak inloggen heeft ook weinig zin.. Mijn kind gaat ook echt voor het internet hij ligt nu dan wel te slapen, maar zodra hij wakker is gaat de boel uit hier.. zit nog steeds in level 42.. schiet niet op zo
zo, ff me aardbeien geteeld trouwens, als je ctrl ingedrukt houdt bij t zaaien, kan je alles met 1 klik per akkertje inzaaien he, met hetzelfde plantje. Dan hoef je niet eerst te klikken, te kiezen etc.
haha heeft bij mij ook even geduurd voor ik dat door had.. scheelt je een hoop werk.. alleen jammer dat dat niet kan bij het oogsten klik me een ongeluk