Yootje ik heb je toegevoegd op fb Nessy gezellig!! je mag mij ook toevoegen als je wil: abbetje2@hotmail.com
Niet als neighbour Melanina....Staat het echt niet tussen al je verzoekjes of andere verzoekjes ?? Zo vreemd....
DutchFarm Level: 26, XP: 34294 Coins: $187890 Nessy is your neighbour Send Gift to Nessy Remove Nessy from Neighbours dat staat er bij mij hoor
Raar.....en die info klopt niet trouwens...zit in level 27 en heb iets minder geld omdat ik weer teveel heb uitgegeven.(hihihihi) Maar misschien pakt het de info van vanochtend....of veranderd het strakjes automatisch.Farmtown is de laatste paar dagen wat slomer.En vandaag zijn ze weer een paar boerinnetjes rijker...hahaha!!
we zijn nu wel buurtjes hoor iig je staat ook in me buurtjes lijst onderin als het bij jou niet is wis ik je morgen en accepteer ik je morgen weer
Melanina....druiven zijn al 4 uur na zaaien klaar.Als je zeker bent dat je 4 uur later op de pc bent dan moet je die zaaien anders rotten ze.Oh en 1 dag duurt op Farmtown 20 uur en geen 24. Dus als er staat klaar na 2 dagen dan zit er dus 40 uur tussen. Ik heb een veld vol wortel en erwten te oogsten maar niemand hier is online op Farmtown.....ik wacht nog heel even en anders huur ik iemand anders in.Anders rot mijn veldje ook weg. Maar hoop dat 1 van jullie snel er is. Tot later!!
Haaa.....zie dat ik een groter veld met wortel heb die nu op 96% staat dus als die klaar is geef ik wel een gil.
Ik kan nog steeds niks dan mijn eigen veld. Heb al mijn geslacht veranderd naar een man, las dat meerdere daarmee de problemen hadden opgelost, maar helaas....:x
Meiden ik heb jullie allemaal uitgenodigd om vrienden te worden op Facebook! (en dan natuurlijk buren in FT) Dus als jullie denken wie is dat blonde mens...hi it's me!