enne heitje nog iemand ingehuurd Jammer dat de groene bolletjes weg zijn om te zien wie online is ?? Ik heb trouwens vbij een paar van jullie de plantjes water gegeven en onkruid gewied geloof ik.
Hahaha....mensen zullen wel denken dat we gek zijn... zaaien-oogsten-pbloemetjes water geven-onkruid wieden.... en het is nog een spelletje ook nog.... Voorheen(tot een maand terug) zat ik via steam zombies te knallen op Left4Dead...totaal iets anders....
Ik dacht al, wie is dat, maar had al zo'n flauwe vermoeden dat jij dat moest zijn... edit: Ik ben er achter gekomen dat jij dat niet bent, m.a.w. je hebt me nog niet toegevoegd. miss wil je dat nog wel doen. Heb me gegevens al wel eens ge PB'et
Misschien is het jullie al opgevallen, maar ik ben nu een man op ft hahaha, nu kan ik wel weer andere poppetjes zien, dus achja we doen het er maar mee
Ja ik ga het straks even uitproberen maar ben zo bang dat het dan weer fout gaat, maarja dan laat ik me dan maar weer opbouwen hahaha
Angel79.....Ja...dan kan je weer jezelf ombouwen... Randi...ik zit nu alleen nog op Farmtown...zat wel eerst even op farmville en ook nog eens barnbuddy maar ik vind Farmtown gewoon het leukste.
Randi leuk!! Mogen we je toevoegen? Nessy haha ja ik heb nogal wat doktersbezoekjes met mijn poppetje, eerst vrouw, dan man, hopelijk snel weer vrouw Barnbuddy zit dat ook op fb?? Farmville doe ik ook en yoville, al doe ik aan dat laatste nog maar weinig, ben er even op uitgespeeld
Ik zit ook op yoville maar daar vind ik niets aan, lukt me niet om geld te verdienen. De fabriek moet ik mij melden over 4 uur, en ik wil nu werken,grrrrrr
hahaha ja daar baal ik ook zo van, gaat zo traag met geld verdienen daar, maar je kunt ondertussen wel racen en vissen, best grappig.
Hahaha ocharm, heb je bij het vissen wel steeds een worm eraan hangen?? En het racen is echt even lastig, zeker door de modder want dan glij je uit, maar je moet dan heel langzaam er over heen gaan dan valt het wel mee.
Ik doe behalve Farmtown ook Farkle en Bejeweled en andere Mindjolt spelletjes via Facebook.Zat ook op Yoville maar vind dat toch minder leuk. Oh en wist je dat je op Farmville of Barnbuddy weet niet meer welke ook je koe kan melken als ie op 100% staat....
dat kan je in farmville barnbuddy heb ik nog niet gedaan maar ben wel effe zoet met farmville en - town pb's zijn verzonden
ik speel YoVille en Mafia Wars op Tagged. Ben net ook begonnen met Sorority Life en op Facebook speel ik sinds een dag FarmVille. Persoonlijk vind ik YoVille het leukst, alleen jammer dat je maar 1x in de 6 uur mag werken
koe melken, hey dat wist ik niet. Die van mij zal nu wel op knappen staan. wat betreft worm aan de haak, wormen zijn op. Moet ik bijkopen. En idd lastig dat je 6 uur moet wachten voor werken.
@ Nessy...alleen duren sommige jobs zo lang...pff....bijv. 36 energy voor maar 3 procent @mariska..ik kan gewoon vissen zonder aas....werkt echt prima