Had me weer als dame gezet, mar helaas toen kon ik weer niks zien. Terug naar man, dan kan ik wel weer mensen zien, maar volgens mij zien ze niet wat ik typ. Was gaan werken bij iemand, maar hij was zooooooooooooooo traag!! En de tekst als ik had geharvest bleef in het scherm staan dus op den duur kon ik helemaal niet meer zien wat ik nog moest doen door alle tekst!! Ben maar gestopt, echt niet leuk spelen zo
even een vraagje over Yoville. Nou heb ik meubeltjes gekocht en ze staan in mijn inventarylist. Maar hoe krijg ik ze in mijn appartement?????????????
Meiden mijn velden zijn klaar(pompoen-peper-wortel)maar er is niemand online op Facebook uit mijn vriendenlijst om te komen oogsten.Heeft er iemand interesse? En o ja...ik kon vanochtend in eens weer 3 mensen toevoegen als neighbour dus heb netjes weer de uitnodigingen op gestuurd naar een paar hier.Hopelijk lukt het nu wel...
Ik kom eraan, kun je naar mijn veld komen, weet nog iemand die wil helpen, maar die heb je denk ik niet bij je buren staan
zo te zien doen er nog niet veel ZP ers van andere topics dit spel hahha jammer had wel nieuwe vriendjes gewilt lol
je moet naar je kamer gaan en als je in de betreffende kamer bent die je wilt veranderen, dan kies je voor edit room. De meubels sleep je dan naar de kamer zeg maar
meiden ik heb het gevonden hoe ik jullie gifts kreeg erg bedankt ervoor Jippie heb nu een aantal dieren en bomen erbij Ik heb ondertussen veel geharkt en gewied en gewaterd bij jullie
Mariska: oehh je velden zijn klaar! Zocht net iemand die mijn zonnebloemen en rijst kan oogsten maar denk dat niemand online is..
@Melanina ja je kan meer voor een ander doen maar het principe van zaaien en oogsten is wel hetzelfde pfff wil een hond maar ge moet daar 10 referals voor hebben en mja veel van mijn connecties zaten er al op dus die kan ik ni gebruiken kanditaten hier? die mijn buddies willen zijn. stuur pb
Hey meiden ik heb ook facebook .. en speel ook dit spel .. wie wilt mijn buurvrouw worden ? ik heet chantal otterspeer op facebook