Menstruatie heftig na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SNB, 9 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Goedemorgen lieve meiden,
    Hoe was jou menstruatie na een miskraam? Ik heb 4 april een miskraam gehad met 8 weken wat is opgewekt met medicijnen omdat het niet los kwam. Ik ben gisteren heel heftig ongesteld geworden en het is echt heftig.. is dit normaal? :$

2. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Goedemorgen,

10 en 11jaar geleden heb ik een miskraam gehad op 11 en 7 weken.
    Beide zijn ook opgewekt en een curretage.
    In beide gevallen was de eerste menstruatie redelijk heftig.
    Veel bloedverlies en ook enkele dagen langer als in een normale cyclus.

Sterkte meid

SNB vindt dit leuk.
  3. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Dank je wel ♡♡

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ja hier was dat ook zo. Hele heftige menstruatie. Is heel normaal. Sterkte. Hopenlijk schoont het mooi op en komt er een mooi blijvend wonder voor jullie❤

5. Milkakoetje

13 apr 2022
    37
    39
    18
    Vrouw
    Heb ik helaas ook ervaring mee. De eerste menstruatie na de miskraam was echt extreem, heb er zelfs het ziekenhuis voor gebeld. Na net opstaan een hele plas bloed op de grond, ondanks tampon én maandverband (sorry voor de details).

De keren daarop was het gelukkig weer zoals normaal! Veel sterkte en hopelijk is het snel raak ☀️

6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Herkenbaar, ik ook een hele zware menstruatie. Ben in 6 uur tijd zoveel verloren als normaal een 5 daagse menstruatie. Ik heb tranexaminezuur gekregen, bloed onderzoek en moest bijna opgenomen worden. Denk om je ijzer, zorg voor roosvice Ferro in huis of ijzer tabletten om het een beetje aan te vullen, als je je erg zwak voelt, bellen!

Sterkte :(

Deel Deze Pagina