Fase of toch iets anders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Het is hier na weken weer eens raak. Thomas slaapt niet hij is zo kwaad en overstuur als hij in bed ligt en ik ben nu zo wanhopig! Hij loopt voor meerdere dingen bij de kinderarts maar vooral voor zijn oren, hij krijgt buisjes omdat hij constant oorontsteking heeft. Laatste keer was 1,5 week geleden. Het is toen in de avond 4 nachten goed gegaan en sinds dien is het weer krijsen! Hij heeft steeds geen koorts maar wat als hij weer pijn heeft? Als hij bij ons is is hij vrolijk maar dat was hij ook met zijn oorontsteking. Ben ook vrij emotioneel omdat ik ook zwanger ben, druk op werk en studie die er nog bij loopt. Als ik een dag thuis ben zonder Thomas kan ik makkelijk de hele dag slapen zo op ben ik.

Misschien ben ik wat overgevoelig nu maar heb net potje lopen janken niet normaal. Ben zo onzeker over hoe hij zich voelt. Hij toont niet makkelijk pijn maar is toch zichzelf niet, wat dus uit in het gewoon niet willen slapen.

Sorry voor mijn klaagzang maar zit er eveb doorheen

2. matje

matje Niet meer actief

het lijkt wel of ik een bericht vanmezelf lees
    hier hetzelfde, kleine wil niet slapen en zo gauw je m in bed legt krijsen
    elke avond pas tegen 10 uur kunnen wij gaan zitten.
    ik ben van mezelf ook erg stressig dus mijn man gaat bij hem zitten tot ie slaapt.
    helaas heb ik geen tips voor je maar ik lees even mee!

kleine man is 1,5 jaar
    ik denk misschien verlatingsangst of een fase althans dat hoop ik een beetje

3. olifantje76

30 aug 2008
    71
    0
    0
    klinkt inderdaad als een fase / sprongetje. Als onze kleine die heeft, ben ik ook radeloos en uitgeput. Kan me voorstellen, als je zwanger bent, dat het dan nog zwaarder is!
    Maar als je twijfelt of het iets lichamelijks is, zou ik zeker naar de huisarts gaan! Heb ik ook wel eens gedaan. En als je weet dat er lichamelijk niets is, dan voel je je toch wat beter, omdat je je daar geen zorgen over hoeft te maken en weet dat het een fase is die weer voorbij gaat.
    Succes meid, ik leef met je mee

4. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    hier het zelfde onze kleine gaat ook pas tegen 10 uur slapen en daarvoor ook brullen en echt over stuur zijn.
    hier duurd het al ongeveer 4 weken heb het er al met het cb over gehad maar die hebben geen idee hoe het kan ze denken een fase hier is het trouwens alleen ´s avonds overdag gaat het prima

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja overdag gaat het inderdaad ook prima maarja steeds als ik denk het is een fase is er wel wat met hem. Ik weet dus nooit wanneer het echt iets is wat bij de leeftijd hoort.

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Als hij geslapen heeft of zich even inspant is zijn hele hoofdje zeiknat. Is dat normaal? Hij heeft geen koorts. Is nu al drie dagen zo, zou het van het warme weer komen?

7. olifantje76

30 aug 2008
    71
    0
    0
    heeft mijn mannetje deze week ook, na het spelen en na het slapen, dus ik denk dat het door het benauwde weer komt. Morgen wordt het minder warm, dus dan zouden ze niet meer zo moeten zweten.

Maar als je zo twijfelt, toch geen bezoekje aan huisarts dan??

Deel Deze Pagina