morgen naar de kapper, welk kapsel zal ik nemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

ik ga morgen vroeg naar de kapper want het is echt nodig. ik had een pony en me haar tot op de schouders. maar zoals jullie op de onderstaande foto kunnen zien is het model echt verdwenen.

hebben jullie leuke ideeen voor een kapsel voor mij?

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik zou het in laagjes laten knippen en weer een pony, wel een schuine. Zodat je wat volume krijgt en er lekker vlot uitziet!

3. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Ik denk dat een rechte ponny je leuk zal staan en dan met laagjes naar binnen
    misschien ook een leuk kleurtje erin. wat lichter?
    de lengte zou ik zou houden

4. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik zou er een stuk afhalen, in laagjes laten knippen en een schuine pony.

(ik had hetzelfde haar als jou en heb vorige week bovenstaande laten doen. Stuk vlotter en makkelijker!)

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Zoiets zou je denk ik wel staan en dan een kleurtje dr in om het wat warmer te maken.

6. emje

emje Niet meer actief

bedankt voor alle tips meiden. ik ben een beetje aan het rondkijken op internet maar het blijft moeilijk.

@pcootje, dat kapsel lijkt me wel erg leuk. alleen heb ik al een keer eerder een schuine pony gehad en daar liep ik elke ochtend mee te prutsen.

een rechte pony had ik de vorige keer en stond wel leuk, maar maakte me wel erg jong. veel mensen dachten dat ik zo 15/16 was. das wel minder

wil graag een kapsel waar ik geen uur mee bezig ben sochtends :p

als iemand nog ideetjes heeft. of misschien een plaatje dan is dat heel erg welkom :D

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    een asymmetrische bob met schuine of rechte (recht staat je denk ik wel heel leuk)

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

en toch zou ik voor een rechte pony gaan staat het beste bij je gezicht vind ik :D dat jonge uitstraling zul je hoe dan ook nog tijdje blijven houden heb ik hier helaas ook al echt jaaaaaaren last van. Ik ben maandag 24 en nog steeds denken ze dat ik 17/18 ben ;)

9. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik zou ook voor een rechte pony gaan en een bob die van achter kort is naar de voorkant langer.....en de contouren langs je gezicht weer korter knippen om dat te breken...

kwa kleur een koele bruin tint (als ik zo naar je gezicht kijk vind ik dat wel mooi)met wat lichte streepjes maar niet te licht...meer om hem wat minder massief te maken en alleen op de bovenlagen.... (zelf kapster) ben benieuwd wat het is geworden

10. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
  11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    momhairy precies wat ik bedoel!

12. emje

emje Niet meer actief

ik heb even wat gesnuffeld op internet en heb een paar kapsels gevonden die ik wel leuk vind. welke zou me het beste staan?

13. emje

emje Niet meer actief

kapsel2

14. emje

emje Niet meer actief

kapsel3

15. emje

emje Niet meer actief

en de laatste

16. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Kapsel 2, met de kleur van kapsel 3 en wat highlights erin verwerkt van een paar tintjes lichter.

Al vind ik het kapsel van Miss legally blond ook erg leuk!

17. emje

emje Niet meer actief

wow ik zag net pas dat er weer heel wat reacties zijn bijgekomen :D ik ben heel erg blij met jullie tips

18. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Ik vind dat laatste kapsel het leukste.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zou kapsel 3 doen. vermoed dat je haar te dun is voor kapsel 4.

Deel Deze Pagina