Dag dames! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik wil broeken bestellen bij h&m maar ik snap niks van de maten. Momenteel heb ik broeken in maat 44 maar die zijn te groot omdat ik ben afgevallen. Ik denk dat ik nu zo'n 42 zal hebben maar welke maat bij h&m moet ik dan bestellen?
Ligt aan de broek en de stof, ben ik inmiddels achter. Twillbroeken kunnen wel gewoon in maat 42 en vaak zelfs wat kleiner, maat 40. Maar jeans zitten mij beter in maat 33 (jeansmaat). Jurkjes bestel ik in maat 40 of L.
Bedoel je jeansmaten? Ik denk dat je met 33 dan idd wel goed moet zitten. Ik heb zelf maat 38 en jeansmaat 30
Maar als ik 42 wil bestellen hoeveel inches is dat dan? Ik zie alleen maar 32/34, 34/34 enz. En vallen de pijpen erg smal of normaal?
Met lange benen bestel je dan 33/34 en met korte benen bestel je 33/32. Hoe de pijpen vallen hangt helemaal af van het model, maar dat staat altijd wel beschreven. Gebruik code 1304 voor 5 euro korting
Bedankt maar ik ga morgen maar naar de winkel. Ik durf het toch niet aan straks moet ik weer vanalles terugsturen en dat vind ik teveel gedoe.
Ik denk dat naar de winkel gaan indd het beste idee is. Ongeacht wat ik bestel bij h&m, het valt per kledingstuk weer anders...