Hallo, Ik heb gisteren een acupunctuurbehandeling gehad. Ze heeft na de behandeling in beide oren 2 naalden laten zitten. Van mijn linkeroor heb ik weinig tot geen last, voel ze niet zitten en kan erop liggen. Mijn rechteroor is een ander verhaal, zonder het aan te raken voel ik de naald zitten. Aanraken is echt heel gevoelig en slapen op dat oor is echt onmogelijk.. Hoort dit erbij, zo ja hoelang duurt het voordat het oor niet meer gevoelig is? Ik word momenteel een beetje gek namelijk
Nee ik heb in beide oren 2 verblijfsnaalden. Links voel ik ze niet zitten maar rechts is dus heel gevoelig, kan het echt niet aanraken.
Mijn moeder heeft dezelfde.behandeling gehad. En uiteindelijk naald eruit gehaald. Was ook niet te harde
Lijkt me ook niet dat het zo'n pijn hoort te doen hoor. Gevoelig bij aanraking is een ding, maar pijn vind ik niet kunnen. Gewoon even de behandelaar bellen anders?
De acupuncturist hoort ook te zeggen dat je bij pijn de naald moet verwijderen. Kun je heel makkelijk er met het pleistertje uittrekken. Als een punt erg geïrriteerd is, dan doet het snel pijn en moet je sneller de naald verwijderen.