hallo allemaal, ik ben nu 2 weken aan het afvallen, en nu ben ik op zoek naar een simpele magere dressing...ik ga dinsdagavond rucola sla eten met tomaatjes en pijnboompitjes, ik wil daar een lekkere maar wel magere dressing overheen..dus kom maar op met de receptjes
Mijn schoonmams maakt altijd dressing met wat azijn,olie en kruiden erdoor geloof ik. Ik lust zelf maar 1 dressing maar dan moet je wel van een beetje zuurig houden. 2limoenen leegpersen en sap in een pannetje op het vuur zetten en langzaam verwarmen. Daar op smaak rietsuiker aan toevoegen. Zoetzurige dressing die je zelf in de hand hebt, kunt het ook met honing ipv suiker doen. Dat vindt ik errrug lekker over sla heen
Een lekkere en gezonde dressing is; mosterd- honing dressing. je kan het recept zo op internet vinden.... Ik vind het persoonlijk de lekkerste dressing
balsamico azijn met lekkere olijf olie, of de olie waar bijv. de apetina feta inzit...hmmm of indd yogurt met een scheutje mosterd..hmm
Ik maak dan altijd: 1 eetlepel olijfolie halve theelepel mosterd Scheutje azijn zout peper zoetstof ( stevia)
dank meiden ik gaat er eens een paar proberen, me vriend houd niet van yoghurt dressing dus die laat ik maar ff of ik moet het dan appart voor mezelf maken