Vandaag bij het consultatie bureau geweest voor het eerst. Deze arts is ook kinderarts bij ons in het ziekenhuis. Tenminste oproepkracht. Voor ze bij het cb kwam werken deed ze dit fulltime maar met een gezin vond ze het te lastig en zo is op het cb komen werken als arts. Maar heel toevallig was ze ivm vakantie periode in het ziekenhuis aan werk tijdens mijn bevalling en heeft ze onze kleine man ook op gang geholpen na de geboorte. Onze bink was mooi gegroeid. Gewicht nog iets onder het gemiddelde maar prima groei voor zijn lijntje. Lengte gewoon gemiddeld. Bij de arts binnen waren alle controles goed. Als laatst moest kleintje op zijn buik laten zien wat die allemaal kon. Nou de arts was helemaal verbaast ivm zijn Moeilijke start. Ze legde hem op zijn buik en meneer ging even lekker zijn hoofd op tillen , daarna op zijn gemak even 10x achter elkaar naar links en rechts. Hij trok zichzelf ook zeg maar op zodat hij op zijn elleboogjes rusten. Zelfs op zijn rug kreeg die zijn hoofdje goed omhoog. En als klap op de vuurpijl ging die nog even rollen op zijn zij. In iedergeval deed die dingen die hij nog niet hoefde te kunnen. Ze was zo trots op hem ivm zijn start. En ze zei dat die echt voorliep op zijn leeftijdsgenoten ( op de meeste dan natuurlijk) En jullie begrijpen ik ben nog veel trotser zat gewoon bijna te huilen daar. Was zo lief en leuk om te zien. Geen idee wat jullie hier mee moeten maar moest het even kwijt haha.
Heel leuk om verhalen van trotse mama's te lezen. Ik ben ook blij voor je Jullie hebben een heel sterk manneke
Hihi ik ben ook gewoon onwijs trots was echt een mooi momentje. Ik heb dit niet na mijn bevalling gehad (kindje hele slechte start gelijk bij me weggehaald en pas 3/4 uur later gezien voor het eerst) dus bij dit soort dingen heb ik echt zown moedergevoel , iets wat ik helaas niet heb mogen ervaren tijdens/na de bevalling. Lief jullie reacties !! En sterk is ons mannetje zeker !!