klingel nogmaals gefeliciteerd....!!! (ja ik stalk je vandaag gewoon..... ) Vind het echt super... en inderdaad een goede hoop voor alle meiden die in de MMM zitten....
Gefeliciteerd! Ik stuiter nu al twee dagen gewoon. En ik blijf gewoon stuiteren de komende 8 maanden!!!!!!!!!!!!
HIEPERDEPIEP!!! Aan de twee klingeltjes in de buik van Klingel: Beide lekker blijven zitten hoor! Paps en mams hebben het verdient!! Geniet ervan!!
Super gefeliciteerd Ik ben zo'n stiekeme klingel volger en bus volger. Volg de bus al van af begin. Super dat het zo ver is en hoop dat de rest van de bus snel volgt. Tanna
SEG! Kunnen we hier ook al stuiteren..................... Stuiter hier dna ook maar even verder voor je.. Klingel doet het op zijn klingeliaans!!!!!!!!!!!!!! Klingelbeeb(s) on the way.......... Jahoe hoe beter is dat...... Gefeliciteerd ook hier nogmaals!
lieve klingen super super super gefeliciteerd zeg het is jullie zo gegund geniet er van maar dat komt zeker goed hier zijn eigenlijk geen woorden voor echt super gefeliciteerd knuffff 1985beeb2009
Van harte gefeliciteerd. Volg al lang het Topic van Nadine en zie dan altijd je onderschrift. Ik lees veel maar reageer soms maar nu moet ik toch echt reageren!!! Wat een fantastisch nieuws!! GEFELICITEERD