JEEEJ!!!! JOEPIE! de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Heel veel geluk en ik hoop dat jullie mooi mogen genieten vanaf nu!
zat van de week nog aan je te denken... zo van nou het zou voor haar nu toch ook wel eens tijd zijn det het ze gegund word. Maar dan nu eindelijk... Wat gaaf meid. Zooo ontzettende gefeliciteerd. Lekker genieten en verwennen.
Wat heerlijk zeg, je eigen topic onder het "ik-ben-zwanger" kopje! Straks mag je je eigen topic onder "echo's en onderzoeken" gaan plaatsen!
Omdat je zo boeiend schrijft volg ik je topic nog wel eens en het is geweldig om te lezen dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd!
abeltje wat lief thanx! ik hoop maar dat het allemaal goed blijft gaan. vandaag een zwaar onzeker dagje, bah. snel lekker slapen en mooie dingen dromen. smak!
Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken Ken is Coming in about 7,5 months
welja seg!!!!!! en barbie dan? je weet t, als je gelijk hebt dan kom ik je een fles bubbels brengen. jij zei al voor ik uberhaupt zwanger kon zijn dat ik deze maand zwanger zou zijn van een jochie. tis wat met die voorspellingen; ikdus krijgt ook champie met haar enge droom