Ik vind de stijl van trinny en suzannah echt vreselijk, iedereen ziet eruit als een rollade... Overal die korsetten en strakke riemen over. Soms moet je dat gewoon laten. Ik kom altijd een heel eind met basics. Een aantal goede broeken, bijv een goede jeans, een strakke nette broek, een chino en een boyfriend jeans, basic tops en een hoop blazers. Ik heb heel vaak blazers aan, een paar goede laarsjes of pumps erbij, leuke sjaal en een grote armband, klaar! Of een grote bloem in ee kelur die erbij past vind ik ook altijd erg leuk. Ik ben altijd erg van de laagjes, heb nooit alleen maar een shirtje aan, dat vind ik altijd zo saai en simpel. Prints draag ik ook weinig, vind ik er vaak goedkoop uitzien. Verzorgde haar en make-up maken ook echt verschil!
Overall donkerpaars - Voor haar - b.p.c. fashion - bonprix.nl deze vind ik echt gaaf, en dat had ik niet van mezelf verwacht
ik vind vooral de mannen daar niet geweldig. Altijd een blouse met trui of jasje erover. En dat ook bij een jongen van 19, ziet er toch niet uit. De vrouwen vind ik wel leuker, maar niet allemaal.
nou ja, zo hebben jullie wel een beetje een idee denk ik. Vooral die overall vind ik gaaf, maar is niet meer in mijn maat inzwart. Dat is wel balen
hey mamavan js, wat rottig dat het allemaal zo gelopen is. De links die je hebt aangeklikt zijn best leuk. Hoop dat je kan slagen en je weer wat beter in je vel zit straks met wat nieuwe kleding. Het kan zoveel doen!
Ik weet hoe je je voelt! Shoppen en niet lekker in je vel zitten gaan niet goed samen... En na zwangerschap(pen) is je lijf niet meer hetzelfde, dus moet je weer even kritisch kijken naar wat je goed staat. Ik heb begin dit jaar de hulp ingeroepen van een styliste (niet zo'n duur bedrijf, maar eentje via marktplaats, iets van 40 euro per uur). Dat zou ik nooit voor mezelf doen, maar ik kreeg een flink financieel cadeau. Ik kan je vertellen, het was het waard! Ik heb nu echt een paar dingen waar ik altijd op moet letten, zoals: - koop alleen dingen die je met meerdere items in je kast kan combineren - veel en grote sieraden - prints: niet te klein patroon, niet te veel herhaling - geen double-breasted jassen/blazers - A-line shirts en rokjes - vooral geen brede riemen om je taille als je een buikje wil verbergen Dit geldt dus voor mij figuur: maat 44, buikje en taille (cello volgens trinny & susannah). Vorig jaar was bijna alles in mijn kast zwart of grijs, zonder vorm, echt verschrikkelijk. En nu krijg ik wekelijks wel een compliment van vriendinnen of collega's over mijn leuke uiterlijk! Het kost wel wat, maar voor mij is het de investering meer dan waard. (misschien voor je verjaardag vragen?)
ik draag tegenwoordig veel leggings met een tuniek/jurkje, rokje met een leuk lang vest ofzo of een mooie nette zwarte broek met iets leuks erop. heb voor mezelf besloten om niet meer zo vaak een spijkerbroek te dragen. heb er dus nog maar 1 eigenlijk ( en 1 die ik niet meer pas) ben helemaal uitgekeken op spijkerbroeken
hey meiden, k wou even een update geven. Ik ben vrijdag met mijn man en een vriendin naar het centrum gegaan. Heb even gekeken bij shoeby en heb daar allemaal dingen uit het schap gehaald die ik normaal nooit aan heb. Ook mijn man, vriendin en de verkoopsters gaven me van alles hihi. Uiteindelijk ben ik thuis gekomen met 3 setjes kleding, die ik nu echt niet in m`n kast heb. Ik stond echt te stralen en dat gebeurt me niet snel, voortaan gewoon naar shoeby dus Groetjes