Hoi dames Zijn er van jullie ook zwangere die verslaafd zijn aan lekker fastfood of iets nu je zWanger bent Woon in koeweitben hiernkan je lkkr macdonalds burgerking and kfc laten bezorgen aan huis hihi
Ja Mc donalds at ik graag bij de 2e en pizza... Bij de eerste waren het bifi worstjes en roze koeken Ik gaf er lekker allemaal aan toe. Vet gaat er wel weer af
Nee, hier juist omgedraaid. Ik heb tijdens mijn zwangerschap echt een afkeer aan zulke fastfood ketens gekregen. De geur wordt ik al misselijk van
alleen de eerste paar weken van mn zwangerschap.. toen liet ik mn vriend telkens frikadellen halen daarna werd ik zoooo misselijk dat ik niets meer door mn strot kreeg en al helemaaaal geen vettige dingen.
Hier is t de mac flurrie kit kat! Gelukkig hebben ze hier geen bezorgmac, zou. Niet goed voor mij zijn : p
Ik heb ook een afkeer gekregen voor fastfood, terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap echt McDonalds cravings had! Ik eet nu dagelijks een avocado op een cracker, op een warm bolletje, in de salade, door de pasta.. het liefst voor ontbijt, lunch en avondeten.. Jammer dat dit echt een calorieenbom is!
Heeerlijk! KFC addict! Was in het begin kotsmisselijk en nu ik weer kan eten, ga ik helemaal los. Broodjes gezond, pasta , lays paprika chips. Maak me inderdaad ook niet druk om de vetjes.
Nee ik heb juist een afkeer van ongezond eten. En ook al zou ik ernaar snakken, af en toe een keertje misschien. Maar lijkt me ook niet echt gezond voor je kindje om alleen maar te maccen etc.
Ik heb het ook niet zo op de fastfood ketens, maar ben wel heb wel cravings voor zelfgemaakte friet, hamburgers, watermeloen en snoeptomaatjes. Sinds deze week geef ik er gewoon aan toe. Ik ben zo blij dat ik weer iets kan eten na zo lang de hele dag te hebben moeten overgeven.