vervolg hartje niet kunnen vinden...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ssaarr, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik ben inmiddels bij de verloskundige geweest omdat ik het hartje niet kon vinden. In de hoop geruststelling te krijgen... Hun probeerde ook het hartje te zoeken maar konden ook niks vinden.
    Vervolgens ben ik naar huis gestuurd en moest ik maar afwachten op mn volgende echo... 😔

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wat een sukkels! Ze kunnen toch wel n echo maken?

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Mmm, oke. En wanneer is die?

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Nouja!!
    Wanneer heb je echo?

5. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Nou zeg!
    Wanneer heb je de echo dan?
    Wat slecht van hun zeg!

6. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hmm, wat raar..

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Hoever ben je nu?

Mijn vk hebben ook geen echo apparatuur maar als je ver genoeg bent om t hartje kunnen / moeten horen en ze vinden het niet sturen ze je door naar het zkh voor een echo.
    Dus ben je verder dan 12weken en vonden ze het niet, dan verwijzing vragen

8. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik ben 11 weken. En ik heb volgende week vrijdag mijn termijn echo.... Echt slopend lang duur zon week dan. Ik ga dit weekend een weekendje weg en had ook aangegeven dat ik met een gerust hart weg wil en niet in de onzekerheid wil blijven. Maarja daar is niks mee gedaan helaas
    En hun hebben wel echo aparatuur.. Ik lag op een bedje naast een echo apparaat.. Ik vroeg of ik even mocht kijken maar zei was daar niet bevoegd voor (stagaire) en de verloskundige was druk

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat is echt absurd! Lekkere verloskundigen die van jou.
    Ze zouden je juist moeten geruststellen!
    Hebben ze zelf geen echo-apparaat in de praktijk (is het enige geldige argument dat ik kan verzinnen)? Of als je elke week op de stoep staat, dan zou ik het ook nog kunnen begrijpen.
    Maar ja, hier schiet je dus niets mee op.

10. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Misschien heeft pretecho bureau vandaag of morgen een gaatje voor je?

11. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ja dat hebben ze wel. Ik lag naast een echo apparaat op een bedje om het hartje te luisteren... De stagaire die me hielp mocht daar niet aanzitten

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja nou en zeg. Ik zou ook even een VK eisen. Alleen een stagiaire kan toch niet die staat toch onder begeleiding van een VK?
    Bellen en zeggen dat je nog steeds erg ongerust bent en toch een echo wil dan wel wil worden doorverwezen.

Raar dat ze het niet aanbieden. Bij mij zijn ze altijd heel zorgvuldig met dat soort dingen. Stress heb je ook niks aan..

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    En toen dacht die stagiaire niet even 'ik haal mijn begeleider er even bij'?
    Die zou wat mij betreft nu al gezakt zijn voor haar stage 😉

14. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Wat idioot zeg! Stress is nog erger voor een baby dan roken hoor je weleens... Ik reageer niet snel overhaast (vind ik zelf...) maar ze horen je niet ruim een week te laten wachten? Mijn vk kon bij 13 weken het hartje niet horen en stuurde me direct door naar een echoscopiste. Ik maakte me geen zorgen, maar zij zei; ik zou het zelf ook niet prettig vinden als ik me een week lang zorgen moet maken of er nu wel of niet hartslag is.
    Ik weet wel dat bij mij het kindje echt super diep achter het schaambeen nog lag, en ook nog op de buik en die apparaatjes van de VK kunnen niet door bot heen... Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is.
    En inderdaad, zoals eerder aangegeven, ik zou hier wel een pretecho voor over hebben met deze termijn.

15. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje... ik zou er echt geen genoegen mee nemen..

Kun je niet even bellen dat je toch heel graag zekerheid wil en niet een week wil wachten?

16. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Slecht zeg dat ze niet even een echo gedaan hebben! Zou echt bellen en erop aandringen, want nu maak je je nog meer zorgen.

17. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Helaas hebben ze hier geen pretecho bureau in de buurt... Dat is best ver weg en ik heb geen auto. Tot vorig jaar was hier altijd een pret echo bureau. Echt jammer

18. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Wel zei ze dat mn baarmoeder boven mn schaambot uitsteekt en dus groeit en dat dat dus al positief is... Maarja met een missed abortion kan hij ook gewoon doorgroeien.... Vaag

19. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Belachelijk! Ik zou bellen en aangeven dat je je echt ongerust maakt en graag een echo wil. Dit ook omdat stagiaire de hartslag ook niet kon vinden. Raar dat je een week moet wachten. Echt vreemd!

20. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Slecht hoor! Ik zou bellen en op mijn strepen gaan staan!

Maar om eerlijk te zijn vind ik het ook wel een beetje slecht dAt ze je met 11 weken laten komen om naar het hartje te luisteren. Hier doen ze dat echt pas vanaf 12. Toen ik vorige keer met 11+4 kwam zei ze me dat ze hoopte dat ze het kon vinden. Duurde lang, maar uiteindelijk had ze hem ver weg gevonden.

Deel Deze Pagina